czwartek, 30 sierpnia 2018

Sierpień na balkonie ;-)

Przez te ostatnie sporadyczne deszcze rozrosły się u nas pięknie chwaściory ;-)))
Koty namiętnie je wyjadają z tego wrzośca ...;-)




Wrzosiec z zeszłego roku , a chwasty tegoroczne ...;-)


Chyba trzeba zrobić z tym porządek , ale żal mi roślinek ;-)))

W tym roku jedna z sąsiadek zaraziła mnie miłością do pelargonii. Jest ich tyle odmian że nie wiadomo co wybrać. Ja skusiłam się na czerwono- różową ... ;-)
Jak widać kwitnie pięknie i cieszy nasze oczka :-)




 Nadal bujnie kwitną śmierdziuszki - aksamitki ...;-)


W nich samosiejka - mini bratek i obok niedaleko chyba gałązka portulaczki ;-)




 Bakopa też ma się nieźle ;-)


W takiej scenerii fajnie się zrelaksować :-)










A jak przygrzeje albo gdy pada, to nie ma jak domek z wikliny ...:-)




Lub kartonik ;-)



Szkoda że widać i czuć już koniec lata ...
Ale o tym jeszcze nie chcemy myśleć ! ;-)

Do miłego  kochani !


19 komentarzy:

  1. Zdecydowanie - o końcu lata, mimo że dało nam w kość z upałami, nie chcemy myśleć :) Piękna sceneria do odpoczywania, macie najładniejszy balkon na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno :-)
      Na pewno gdzieś tam są ładniejsze , ale miło nam to czytać :-D
      My nasz balkonik kochamy ! ;-)

      Usuń
  2. O tym o balkonie to się z personelem Andrzeja zgadzam. Fajna ta budka pietrowa tylko u mnie bylaby przepychanka a cztery takie ustawić to byłaby rywalizacja kto na gorze a i w totka wygrać xD
    NAJPIEKNIEJSZY BALKON NA OSCARA I NOBLA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Drevni Kocurku , dla nas na pewno najpiekniejszy ;-)))
      Budka czasem stoi całkiem pusta ,innym razem są przepychanki ;-)

      Usuń
  3. Piękny balkon! U mnie była taka sama pelargonia, ale wygląda na to, że już zakończyła tegoroczne kwitnienie. Szczerze mówiąc chyba to moja wina, bo prawie jej nie zasilałam, tylko podlewałam... Pytanko ogrodowe: jakie zabiegi i ewentualnie odżywki pomogły zachować taki dobry stan Twojej pelargonii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :D
      Też zawsze tylko podlewałam i było marniutko., W tym roku zakupiłam preparat i naprawdę widać różnicę. Preparat to Biopon -intensywny wzrost, długie i obfite kwitnienie - rośliny balkonowe ;-)

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać - to nawóz w płynie ! ;-)

      Usuń
  4. Piękne roślinki masz. Pelargonia cudna. Moja mama byłaby zachwycona mając taką w ogródku.
    A kociaczki słodko leniuszkuja. Nie za dobrze im??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sikoreczko :D
      Koteczkom nigdy nie za dobrze ;-)))

      Usuń
  5. Ja lubię chwasty. ahahaha Moja mama totalnie się dziwi, jak jej to mówię. Ogólnie ludzie się dziwią, ale ja lubię i już. :D Śliczny balkon, podobają mi się nawet cienie, jakie rzuca ławka i tym bardziej balustrada, cudnie. <3

    Pozdrawiam i życzę miłych dni. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię chwasty,a najbardziej na łąkach i trawnikach ;-)
      Dlatego zawsze bardzo mi bardzo żal jak koszą trawę...
      Dziękuję Agnieszko , pozdrawiam serdecznie ! :D

      Usuń
  6. No szkoda lata, ale wszystko się kiedyś kończy...kwiatki jeszcze pięknie kwitną,a kocurki mają gdzie się relaksować :). Mizianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech gdyby tak lato przez cały rok, a chociażby tylko wiosna :-)
    Pozdrawiam Kotyszki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda Krysiu, popieram ;-) My już czekamy na wiosnę !
      Pozdrawiamy ciepło ! :D

      Usuń
  8. U nas sierpień był nieco chłodny i deszczowy, przez co dziewczyny więcej czasu spędzały w domu. Ale nie ma tego złego bo słoneczko również było, może nie tak obfite jak w lipcu, ale było. Szkoda tylko że lato powoli się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle u Was pięknie na balkonie. Moje pelargonie jeszcze się nie poddają i nadal kwitną ;) A koty jeszcze piękniejsze!!! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sceneria balkonowa dla tak rozkosznych kocurów :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.