niedziela, 26 sierpnia 2018

Akwarele odc.23 - Wiewiórka 3 ;-)

Nadal trzyma mnie temat wiewiórek . Jakoś nie mogę się oprzeć ich urokowi ;-)
Ta namalowana ostatnio - nr 2 - powędruje do mojej mamy , a ja namalowałam sobie kolejną ;-)))


Proces tfurczy ;-)
Jak zwykle umknęło mi robienie zdjęć z całego procesu :/

Najpierw powstał szkic ...


I już co nieco widać ...;-)








Proces końcowy ...












Za modela posłużyło mi zdjęcie tej wiewiórki ...


Autorką jest fotografka z Wielkiej Brytanii  Caroline Coles .


Użyte były :
Ołówek automatyczny, dwa pędzelki - Kolibri serii 98 nr 1 i 6 tzw. "kolinsky" , cienkopis czarny 01 , pisak żelowy biały, szorstki pędzelek do usuwania niechcianych warstw ;-)
Blok do akwareli - tu GAMMA - Watercolor 300 -24X32 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

------------------

Nie wiem jak u Was , ale u nas przez dwa dni padało i to dość obficie.  Dziś jeszcze nie , ale jak dla mnie jest już za chłodno , bo tylko 19 stopni ;-)
Mam nadzieje że to jeszcze nie koniec lata ...
Jak już pisałam wcześniej ,  czarny bez na naszym podwórku już dojrzał  i szpaczki mają tu raj :D

Góra drzewka już prawie ogołocona, ale jest jeszcze sporo do dziobania ;-)
















Niezły widok prawda ? ;-)

Pozdrawiamy leniwie !











Do miłego ! ;-)



13 komentarzy:

  1. Nie no co wiewiórka to bardziej epicka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS ale ta twoja.osobista ruda i czarna i laciata kita najladniejsza :) gdzieś na fb widziałam filmik jak kocica odchowala wiewioreczki

      Usuń
    2. Dziękuję Drevni Kocurku :D
      Wiadomo , te nasze osobiste są naj naj ;-)))
      Też widziałam taki filmik , wzruszający widok !

      Usuń
  2. Coraz lepiej Ci to wychodzi, ruda śliczna. Co do pogody to mnie ochłodzenie cieszy bo przynajmniej można spokojnie się w nocy wyspać. Au mnie szpaki na wieczór na klon pod oknem zlatują i mamy niezły koncert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luno , każdy taki komentarz dodaje mi skrzydeł :D
      Sama nie potrafię obiektywnie ocenić w którą stronę to idzie ;-)

      U nas jak się szpaczki zlatują na żer , to też niezły koncert jest !

      Usuń
  3. Ślicznotka ta wiewiórka. No zachwyt!
    A kociaki są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Malowanie, rysowanie to rzeczy, których zdecydowanie nie potrafię robić. Dlatego doceniam Was- artystów- i bardzo mocno życzę powodzenia w rozwijaniu talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Annileve :-)
      Każdy może coś tworzyć , niekoniecznie malować...
      Trzeb tylko znaleźć swoją pasję ;-)

      Usuń
  5. Piękna ta wiewiórka, całkiem realistyczna, z chęcią powiesiłabym ją nad łóżkiem😘😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.