czwartek, 21 sierpnia 2014

Święto Ceramiki w Bolesławcu po raz 20 ! ;)

Kolejny spacer z amyszką , tym razem ...Święto Ceramiki.
Święto Ceramiki w Bolesławcu to przede wszystkim kiermasz ceramiki który odbywa się w samym centrum miasta . A że nasze miasto jest piękne to starałam się pokazać nie tylko ceramikę ;)
Zdjęć narobiłam mnóstwo dlatego podzieliłam na pół - dziś tylko podziwiamy nasz ryneczek i ceramikę głównie użytkową... W kolejnym wpisie pokażę niesamowitą ilość wyrobów o tematyce kociej ;))
Wcześniej pisałam o naszym święcie TUTAJ i Tutaj   ;)
Słów nie trzeba , to trzeba zobaczyć ! 












































































Zapowiedź jutrzejszej parady ...;)
Glinoludy 




Na koniec amyszka sprzed kilku lat ...
(2009r)




Tak naprawdę to dopiero jutro wieczorem jest oficjalne otwarcie 20. Bolesławieckiego Święta Ceramiki . Poprzedzi je widowiskowa Parada , czyli barwny korowód który przejdzie przez rynek i część miasta .
A co jeszcze będzie to można kuknąć TUTAJ i jak ktoś ma czas i transport to śmigać do nas ! ;)


CDN....



22 komentarze:

  1. I szkoda, i dobrze, ze mam do Was tak daleko, bo pewnie zaraz bym chciala nabywac. Takie cudenka tam wystawiacie. Az sie boje ogladac kociej ceramiki, bo mi serce peknie z zalosci, ze nie moge sobie kupic. Naprawde fajne wyroby! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiem czy tą kocią pokazywać , nie chcę mieć Cię na sumieniu ;)))

      Usuń
  2. To ciesz się że daleko bo jest tego tyle że szok ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel z kartą to bym musiała w domu zostawić.Cudności.:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chętnie bym poszła na takie święto...
    Z bliska obejrzeć to co innego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To można oglądać bez końca , takie piękne to wszystko jest :-)

      Usuń
  5. ja nie mogę chodzić na takie imprezy. no chyba, że z pustym portfelem.
    zastanawia mnie dlaczego wszystko (chyba wszystko) jest w tonacji niebieskiej tak, jak dawny włocawek?
    a bolesławiec piękny, oj piękny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonacja niebieska to tradycja , ale już jest cały wachlarz kolorów i wzorów. Od tego roku jeszcze sporo nowych kolekcji już pod profil Azjatów i naszych miłośników sushi i innych takich ...;)
      Całe tłumy , chyba wycieczki Japończyków i to oni najbardziej cenią te tradycyjne wzory .
      Pięknie u nas , to prawda :-)

      Usuń
  6. Eeeech strasznie mi się podobają - te subtelniejsze wzory.
    Mam daleko do Was, ale gdybym była w kolicy to kto wie .... :-)

    U nas sa sklepy z tą ceramiką, ale asortyment skro,ny albo tylko w guscie własciciela sklepu.
    Na miejscu w Bolesławcu mozna by poszalec :-)))

    A ta blondynka na ostatnich zdjeciach bardzo slicznie reklamuje regionalne produkty ... :-)))))))
    W jednym kartonie ...... widziałam ceramicznego koteczka - ładniutki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nikt mi za reklamę nie zapłacił ;)))
      Nawet miałam w rękach tego kotka , ale się zastanawiałam ... za długo ! Za chwilę go nie było ;) To w tych kartonach to 2 gatunek i po parę złotych dosłownie ...;)

      Usuń
  7. Pęikne to wszystko ale jakoś taki demonek podsunął mi w głowie obrazek przebiegającego stada kotów przez te ceramiczne cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne czego mogą się bać wystawcy to jakiegoś huraganu ;)) Koty wolą spokojniejsze miejsca ;)

      Usuń
    2. No to jak nie kotów to... słonia :))))

      Usuń
    3. Słoń by się nadał ;)))

      Usuń
  8. Proszę sobie włączyć TVN24 właśnie pokazują moje miasto ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wypasiony post:)))))))))))) Siedzę i oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buuu link otworzył mi nieaktualny program :-( A już się cieszyłam na Myslovitz - od razu stwierdziliśmy, że jedziemy bo i ceramika i koncert. Szkoda. Ale bardzo pięknie to wszystko wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo przepraszam , już wstawiłam aktualny. Myslovitz już kiedyś był ;))
    W tym roku Bracia, Marika, LOKA i Ewa Farna ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, jak się kiedyś wzbogacę to przyjadę i wykupię wszystko ;-))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.