środa, 12 czerwca 2013

Piękny dzień :-)

Dzisiaj był dzień jak marzenie :-)
Piękny i słoneczny i w ogóle jakiś taki optymistyczny ;))
Na balkonie zaszły małe zmiany . Trochę tylko poprzestawiałam sprzęty i już dla kotów była wielka atrakcja :-D
Jeden duecik emanował miłością ...:-)
Tu widać że nie tylko Mikesz liże Karmelka ,ale i odwrotnie :-))


A drugi raczej agresją ...
Tym razem to Karmelek odważył się na atak. Akurat wtedy , gdy  Gucio chciał upolować muchę ;)


Poza tym dzień był bardzo pracowity dla Kotyszków ;))
Mam masę zdjęć ,ale żeby Was nie zamęczyć będę dozować . Dziś kolaże z poziomu podłogi :-)














Ja też dziś spędziłam wiele godzin na powietrzu i to mnie bardzo cieszy . Jak jest tak piękny dzień to trzeba korzystać ile się da ;)
Czego i Wam życzę !


16 komentarzy:

  1. Super relaksujący dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj też piękna pogoda. Kociaki świetnie się bawią :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :-)) Mnie się marzy takie cale lato ;)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. niesamowite wygibasy wyczyniają Twoje kociaki... aż miło patrzeć na to... jak im dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas jeszcze pochmurno... Ciekawe to kocie roszady ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać jak na dłoni kto kogo lubi . Nie ma udawania ;))

      Usuń
  5. Koty-pięknoty:)Czyżby Karmelek podgryzał Gucia?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gucio pewnie się wściekł... zdobycz mu czmychnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie przestało lać i kotyszki mogły zażyć słońca i balkoniku :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.