czwartek, 13 czerwca 2013

Biały puch , słońce i koci gadżet ;)

Skoro ciągle grzeje to w optymistycznym nastroju pokażemy ciąg dalszy fot balkonowych :-)
Dziś jest podobnie jak wczoraj więc pasują jak nic ;))






Najtrudniej zrobić dobrą fotę Mikeszkowi ;)










 Za to Gucio jest bardzo fotogeniczny :-))




















 Karmelek też ,ale pozować nie lubi. Zawsze się gdzieś schowa - pod stolik , pod krzesło ,czy ławeczkę . Albo w ogóle nie chce wyjść na balkon ;)













Jeszcze pokażę mój najnowszy koci gadżet , zakupiony na bazarku miau .
Etui na okulary ze ściereczką :-)




Pieniążki z zakupu idą na leczenie niepełnosprawnej kotki Balbinki przebywającej na tymczasie  u Anity5 .
Przy okazji Mikeszek dostał śliczną małą myszkę z dzwoneczkiem od Pańci z zaprzyjaźnionego domu tymczasowego , od której jest ten gadżet :-)
Ale o tym innym razem ;))


Czy u Was też leci z nieba biały puch ? ;))
Tak jest co roku jak kwitnie topola . Utrapienie ,mówię Wam ... Bez okularów lepiej nie wychodzić ;)

Miłego dnia !

15 komentarzy:

  1. mikesz na pierwszym zdjeciu mial odlot...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te etui na okularki, ze mnie jest okularnik więc ciekawy gadżet:) Kociaki jak zawsze słodziachne:) U nas też pogoda dopisuje...nareszcie, mam nadzieję, że już tak zostanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie też niestety - do dali inne , do czytania inne -//
      Kolejne zrobię progresywne ,bo już mnie wkurza to zamienianie ;)
      Niech zostanie ! Pogoda oczywiście ;))

      Usuń
  3. oj tak, biały puch jest wszędzie... okropne to!

    A Mikesz super ma to pierwsze zdjęcie :) z resztą to wcale nie jest takie proste zrobić ładne zdjęcie kotu - zawsze jak ja zamierzam się z aparatem, to ON akurat się odwraca, zmienia pozę, ech ;)

    a gadżecik fajny! widzę, że Mikesz zaakceptował go również ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłaś , myślałam że tylko u nas ;))
      No właśnie , nie jest łatwo ...;)
      Mikesz musi wszystko sprawdzić osobiście :-)

      Usuń
  4. te białe latwice są okropne wszystko w domu w tym jest :( koty mają super leżącą pozycję na pumę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszystko w puchu ,a Mikesz kula się na balkonie i cały w tym jest ;))
      Właśnie odkurzałam ,ale na jak długo starczy ? ;)

      Usuń
  5. Śliczne etui i szczytny cel :) Kociambry jak zwykle cudowne i takie wyluzowane :)
    U nas też pełno wszędzie białego puchu. Taki czerwcowy śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że ten śnieg nie topi się w oczach - znaczy się -jak do nich wpadnie ;)

      Usuń
    2. Oj zapomniałam podziękować :-))

      Usuń
  6. To prawda, czarne koty mają jakiś radar chyba. U nas Lola zawsze jak chcę zrobić jej fajne zdjęcie, to albo przestaje robić jakąś fajną pozę, albo w ogóle wstaje i odchodzi, jakby chciała mi powiedzieć "no daj już spokój, ileż można pozować?"
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas Topola to już chyba przekwitła... A może to lipa była?... Mikeszek fajnie ząbki pokazał na jednym ze zdjęć :), wszystkie kotki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się uchwycić wampirka ;))
      Dzięki :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.