środa, 19 czerwca 2013

Bawimy się :-)

Upał upałami ,a my mamy też chwile że się bawimy :-) Teraz głownie bladym świtem i w nocy , bo w dzień to raczej nikomu się nie chce .

Najpierw pokażemy Mikeszka z myszką od Cioci Anity ;) Jest cudna ,bo malutka i ma dzwoneczek :-)


Karmel i Gucio nie byli zazdrośni - ten kaliber to nie dla nas ! ;))


A w nocy najbardziej rozrabiają dwa Michały :-)) Chyba domyślacie się które ?


Zawsze coś kombinują ;)))  Zadyma musi być ! ;)






Jak nie można dopaść Mikeszka , to można się wyżyć na pluszaku :-)


A Karmelek ponad wszystko kocha swoje sznurki :-))


Czyli wszystko gra

A dla tych co nie zaglądają na FB mamy jeszcze nasze noski  :-)


Jak tam, u Was też tak pięknie dziś ? ;) Mamy wiatr więc nie narzekamy dziś :-))



31 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia;p kociaki szaleją;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Istny koci plac zabaw. Jaki ładny namiocik.
    Kociaste śliczne, ale ostatnie zdjęcie mnie rozczuliło. Słodkie noski-noski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma zabawy. 2 koty leżą na łóżku 2 pod łóżkiem i obok pies :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super te Twoje kotki-mój dziś cały dzień śpi na kocu. aż się boję pomyśleć co będzie w nocy sie działo!;) zapraszam Cie też do odwiedzin/obserwacji mojego bloga. arienailandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ,całe dnie śpią , to w nocy muszą nadrobić ;))
      Zaglądałam :-)

      Usuń
  5. Upał jak smok !!! Dopiero teraz o 19:30 wyszli na balkon :-)
    Mamy nowy koszyk na balkonie i Tygrys ćwiczy na nim zęby ...

    Michały sa the best !!!! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz zaczynają się rozkręcać :-)
      Jak to , gryzie nowy kosz ? Skandal !

      Usuń
  6. Śliczności! A nosy najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe???trzy Koty a cztery nosy-który należy do Ciebie!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie jest taki śliczny , za to Gucia są dwa ;))

      Usuń
  8. Noski są prześliczne :)! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. noski boskie :)
    to fasolka już straciła zainteresowanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fasolki padły , świeżych jak na razie nie ma ;)

      Usuń
    2. no tak, ale na szczęście Pańcia zapewnia inne atrakcyjne zabawki :)
      Ten namiot jest super! Skąd go masz?

      Usuń
    3. No tak , staram się urozmaicać im życie ;)
      Namiot dostałam kiedyś w prezencie w "moim" sklepie zoologicznym , przy zakupie większej ilości karmy z tej firmy :-)

      Usuń
  10. u mnie koty popadały. wszystkie cienia szukają. i rozciągają sie jak sznurki tak im gorąco.rano, ganiając ważki dwa wykapały się w oczku wodnym. jednak nie lubią wody...
    cudne te twoje kotyszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miały niezłą przygodę te dwa ;))
      U nas dzisiaj znowu ukrop i wiatru mało więc nie będzie lekko ;)
      Koty leżą pokotem ...

      Dziękujemy :-)

      Usuń
  11. U mnie strasznie gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to dobrze, że moje w nocy śpią;) Całuski w te słodkie noski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się ciesz :-)
      Dziękuję wycałuję , choć Karmelka będzie trudno ...;)

      Usuń
  13. Zdjęcia kocich nosków rozbrajające!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas dzis upał nie do wytrzymania. Wczoraj chociaż trochę wiało...
    A noski są cudne! Wszystkie, bez wyjątki:)))
    Widzę, że photoscape został użyty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w nocy mocno wiało i gdzieś daleko grzmiało ,ale przeszło bokiem wszystko. Rano troszkę popadało i znowu jest ukrop ;)
      Noski dziękują :-D

      Nie, to nadal Picasa . Nie ściągałam jeszcze tamtego programu.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.