poniedziałek, 2 marca 2020

Zentangle - Zielona Góra

To już przedostatni (9)odcinek naszej zentanglowej zabawy - Polskie miasta w Zentangle. , wymyślonej przez Danusię z bloga Denimix.pl .
W tym tygodniu mieliśmy do interpretacji miasto Zieloną Górę. Mnie kojarzy się z winnicami i winem , więc nie szukałam już innego pomysłu ...;-)




Obrazek wykonany czarnymi cienkopisami , na papierze akwarelowym , format 9x9 cm.

 Wcześniejsze odcinki wyzwania rysunkowego Polskie miasta w Zentangle :

1 - Chełmno
2 - Czechowice -Dziedzice
3 - Kalisz
4 - Kraków
5 - Opole
6 - Toruń
7 - Warszawa
8 - Wrocław

Kolejnym , już ostatnim miastem będzie Żywiec ! Jak na razie mam tylko płynne skojarzenia ;-)))
Co z tego wyniknie  nie wiem ...;-)


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kompozycja! :) co ciekawe (albo i nie) mamy bardzo podobne skojarzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :-)
      Zajrzałam do Ciebie i widziałam Twoje grono ! Też fajne :D

      Usuń
  2. Ale cudnie! Pięknie narysowałaś te zentanglowe kuleczki :). Oczywiście ja też mam winne skojarzenia, ale rysunek pokażę dopiero jutro, jak informatyk wskrzesi mojego laptopka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za miłe słowa :D
      Nie mogę się doczekać Twojego wpisu ! ;-)

      Usuń
  3. Nie znam miasta, ale praca świetna. Podoba mi się ta technika, taka naprawdę inspirująca, taka jakby tajemnicza...przynajmniej dla mnie. hehe Ślicznie i jeszcze raz ślicznie. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na me serce lejesz Agnieszko , dziękuję pięknie ! :D :*

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.