poniedziałek, 16 marca 2020

Zentangle - piórko ;--)

Tydzień temu  zakończyła się rysunkowa zabawa - Polskie miasta w Zentangle.
Chyba mam niedosyt , bo nagle wczoraj poczułam wenę i musiałam sięgnąć po cienkopisy ;-)
Tym razem inspiracji poszukałam na znanej tablicy Pinterest i znalazłam to → piórko.






Obrazek wykonany czarnymi cienkopisami na bloku akwarelowym , format 15x20 cm. Wycieniowany ołówkiem , co niestety mało widać na zdjęciu ...;-)

Na deser Pysiula i reszta ferajny w promieniach słońca :D






 Do miłego !


6 komentarzy:

  1. Piórko jest piękne, czuje się jego delikatność. :) O kotach już nawet nie wspominam, one są zawsze piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu , ćwiczę rączkę żeby z wprawy nie wyjść :D

      Usuń
  2. Śliczne piórko, nie słyszałam wcześniej o tej technice, ale kojarzy mi się z kolorowankami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też tylko w kolorowankach widziałam i nawet nie wiedziałam że to zentangle ;-)
      Dzięki !

      Usuń
  3. Widzę, że zentanglowanie wzięło Cię na dobre! Piękny rysunek!
    A kociamberki rozkoszne :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć Małgosiu , wciągnęło mnie :D
      Dziękuję ! :*

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.