wtorek, 24 marca 2020

Rysunek - kurak ;-)

Taki śmieszny kogucik wpadł mi w oko ostatnio i spróbowałam sobie narysować - tu oryginał  ,
a tu moja wersja ... ;-)


Nie do końca jestem zadowolona , ale rysunek jest , więc pokazuję :D

Proces tfurczy ...








Rysunek wykonany czarnymi cienkopisami Mikron - 02,005, 04 . Wykończony akwarelą (Białe Noce)
Papier akwarelowy - Canson 150g/m2.  Kupiłam go z myślą o rysunku , do malowanie raczej się nie nadaje ...
Dla zainteresowanych do malowania farbami akwarelowymi kupuję bloki - Gama Watercolour 300
z 25% bawełny , o gęstości 300g/m2.

Obrazek na format A4



6 komentarzy:

  1. Superowy kurak! Twoja wersja o niebo ładniejsza :))). A czy może ten uroczy przedstawiciel drobiu to zapowiedź okołowielkanocnych tematów rysunkowych?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Małgosiu za tak miłe słowa :D
    Faktycznie chodzi mi po głowie żeby coś w tym temacie namalować(?), narysować(?), ale jeszcze nie mam pomysłu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny i taki sympatyczny ;) Podziwiam i troszkę zazdroszczę takich umiejętności i talentu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Elu , nie spodziewałam się tak wielu ciepłych słów :D
      Dzięki serdeczne i pozdrawiam

      Usuń
  4. Wow! Najbardziej podoba mi się wersja w samym cienkopisie :D Ślicznie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.