poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ceramiczne koty i ławeczka ;)

Wiele się działo w ten weekend w naszym mieście , bo jak pisałam wcześniej mieliśmy znowu Święto Ceramiki .
Było super ! Jedyne co mi się nie podobało to wczorajszy finał , zakończony dłuuuuugą kawalkadą fajerwerków ://
Nie dość że dużo po 23-ej to taki hałas że dosłownie dom się trząsł ://
Koty o mało nie pozabijały się ze strachu :(  Jakby nie te fajerwerki to weekend byłby bardzo udany .
Tym razem zdjęć nie robiłam , napawałam tylko oczka widokami ;))
Jak można się domyślać ceramiki i różnego rękodzieła było zatrzęsienie !
Kocich motywów i gadżetów też było multum ;)
Byłam bardzo twarda i nie dałam się ponieść w kupowaniu kolejnych kotów .
Z malutkimi wyjątkami ;)))
Broszka rudy kot ...


I jeszcze taki śmieszny wiszący kotek   ;))



O innych fajnych rzeczach upolowanych na  kiermaszu napiszę innym razem ;)

Przy okazji pokażę Wam naszą bolesławiecką ceramiczną ławeczkę .
Obiecałam kiedyś Panterce ;))


To zdjęcie robiła mi córcia telefonem jeszcze w maju ...



Jutro ważna data dla jednego z Kotyszków . Kto zgadnie jaka ? ;)


14 komentarzy:

  1. Twoja laweczka przebija wszystkie trzy nasze, jest piekna! :))) Dziekuje! :*
    Broszka jest urocza, taka... Karmelkowa. :)

    Pewnie lubileusz adopcji albo urodziny???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Panterko , "nasza" to prawie kanapa ;)))
      Dziś wpis na ten temat ;)

      Usuń
  2. Piękna broszka...taka ruda ;) Ja ostatnio zwiedzałam Warszawę, a na wystawie Bolesławca.....koty. Powstrzymałam się...ale z jakim trudem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam stanowczość ;))

      Usuń
    2. No cóż, jakbym była sama to pewnie bym kupiła :D ale z facetem to już nie takie proste....te racjonalne argumenty :P

      Usuń
  3. Koteczki fajne :) a fajerwerków też nie lubię, rzadko kiedy są naprawdę spektakularne, a wśród zwierząt sieją popłoch
    Kinga, Lucynka, Jadzia, Franuś i Perełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy zdaję sobie z tego sprawę nie lubię choćby były nie wiem jak spektakularne ...
      Pozdrawiam całą ekipę :-)

      Usuń
  4. A ja wiem...6 urrodziny Gucia :D i sto lat z tej okazji..albo chociaż 20 :)

    Ten wiszący kot mnie zauroczył.. zamarzyły mi sie kieliszki z wiszącym kotem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś :-)) Gucio dziękuje !
      A ja się zastanawiałam czy w ogóle go pokazywać ;)))

      Usuń
    2. Trzeba było właśnie nie pokazywać! :D Mój portfel przez Ciebie ucierpi i moje postanowienie : "nie kupuj więcej nieżywych kotów kobieto, bo nie masz miejsca " - też pójdzie w niepamięć! :)

      Usuń
    3. Obiecuję że to ... przedostatni raz ;)))

      Usuń
  5. Wiszący kotek uroczy! A świętujemy dziś urodzinki Gucia - ucałuj go w nosek od nas :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.