niedziela, 15 kwietnia 2018

Senior się bawi :-)

Nie tylko 11 letnia Miećka od  Pantery bryka i wariuje.
Miećka dopiero odkryła że zabawa jest fajna.
Nasz 11 letni Karmelek zawsze to wiedział i nadal bryka i wariuje jak młodzik ;-)
Ma swoje godziny gdy musi się wybiegać , powspinać po meblach , pozaczepiać braci .
Lubi biegać za światełkiem z laserka , namiętnie zajmuje się swoim sznurkiem ...;-)

Jak jest rozbrykany to nawet wędką nie pogardzi 😊
















Mimo że to Stefek Burczymucha , to bardzo wesoły kotek jest ...;-)
































Mam nadzieję że Wasze koty też wiedzą co to zabawa ...? ;-)

Ps.:
Po mojej kontrolnej wizycie u ortopedy (12 kwietnia) - wszystko idzie w dobrym kierunku !
Dzięki za kciukaski kochani ! ♥

Do miłego !


17 komentarzy:

  1. Jaki ten Wasz Karmelek śliczny.Mój 13letni Ciapek ma czasem fazę na zabawę ale rzadko, woli się lenić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no dlaczego ma się senior nie bawić, nasz Mefisto tak się w święta zabawił, że aż kła wybił, teraz znów głupawka wiosenna ze skokami po drzwiach, żeby z nich zeskoczyć - wszak jeszcze 3 kły zostały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jak tak bryka to się właśnie obawiam że sobie zęby wybije , albo co ...
      Ale sam fakt brykania mnie cieszy , bo to znak że ma humorek ;-)))

      Usuń
  3. Haha u mnie 16 latek najbardziej bryka :D
    A jak już jest pudło? Oooj - to obowiązkowo :D Patrz, a parę lat temu panicznie bał się pudeł ;)
    I dobrze przeczytać, że z Twoim zdrowiem coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech brykają jak najdłużej ci nasi seniorzy ! ;-)

      Usuń
  4. Ale kochany łobuziak. Uwielbiam te kocie szaleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie tu dawno nie było c; Popieram wszelkie sznurki to najlepsza zabawka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze kocice tez lubią pobrykać jak młode kózki 😀Rudziaszek przecudny 😻

    OdpowiedzUsuń
  7. W niezłej formie ten senior Karmelek! Moja Frania też sobie czasem przypomina o szaleństwach i mimo nadwagi skacze po szafach.Można godzinami patrzec na te kocie figle,zapominając o bożym świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie cieszy że Frania nie zapomniała o kocich szaleństwach ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.