piątek, 20 kwietnia 2018

Kocie rzeczy cd... ;-)

Moja Córcia wie jak sprawić mi radość. Wystarczy jakiś koci gadżet i jestem pozamiatana ;-)))
Tym razem obdarowała mnie niezwykle miękką i niezwykle delikatną w dotyku podusią z kocią łapką...😍




Nawet Gucio ją polubił , widziałam jak ją ugniata ...;-)


Do kolekcji dostałam kocie slippersy ;-)




I całkiem nie kocie, ale śliczne kwiatuszki ! 😁


Ciętych nie lubię dostawać, bo mi żal że mają za krótkie życie. Ale takie w doniczce jak najbardziej :D 


W ogóle to moje kolejne 18-te(+40) urodziny były bardzo udane ;-)
Byliśmy na kolacyjce w naszej ulubionej knajpce , a że było cieplutko mogliśmy sobie siedzieć do wieczora na dworze.
Było bardzo miło !


Pogoda nadal dopisuje więc korzystajcie , nie siedźcie w domu ! ;-)
Miłego weekendu !

Ps.:
 Kto jeszcze lubi dostawać takie prezenty ? Palec w górę ! ;-)))


20 komentarzy:

  1. Jaaaa...!!! Tylko poducha musialaby byc w innem kolorze. Mozesz raz zgadywac :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Poducha rewelacyjna! Też bym chciała :))). Reszta prezentów tylko ciut-ciut przegrywa z kocią łapką :). Wszystkiego najlepszego na kolejnych osiemnaście (razy x) lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączamy się do życzeń! kolejnych szczęśliwych lat i wielu kocich prezentów.!!Poduszka super,moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego😀Kocie gadżety najlepszejsze 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie najlepszego :-)
    Świetne są te kocie gadżety :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne rzeczy <3 poduszka zdecydowanie wygrywa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :-D
      Poduszka u mnie też wygrywa ! ;-)))

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego, przede wszystkim zdrowia 😉 córki chyba już tak mają, że jak nikt znają swoje mamy. Powiem nieskromnie, że też zawsze trafiam z prezentem dla mamy. A poduszka jest świetne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu ! :D
      Powiem nieskromnie że ja dla swojem mamy też zawsze trafiam ;-)))

      Usuń
    2. Czyli teoria się sprawdza 😉

      Usuń
    3. Jak się ma tak dobre relacje jak my to tak ;-)

      Usuń
  8. I my dołączamy się do życzeń - wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia przede wszystkim :) A podusia przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.