sobota, 27 lutego 2016

Kredens skończony :-)

Ci co czekają na wynik naszej pracy przy renowacji mojego wymarzonego kredensu , spieszę donieść że już jest finał . Niby koniec , tylko czasu na wstawienie szybek nie było , więc pokażę bez ;-P
Na zdjęciu po lewej widać resztę kuchni w tym samym stylu. Tylko na stół czekamy , znaczy się półwysep jak to mówi A. ;-)))








Specjalnie dla kotów Pańcio zamontował półkę między meblami w dużym pokoju , coby kotki mogły brykać nad naszymi głowami ;-)


Po niedzieli przetestuje półeczkę Karmello , o ile się odważy :-D
Czyli wydało się że na wycieczkę jako drugi pojedzie Rudziaszek ;-)



23 komentarze:

  1. Pięknie odrestaurowaliście ten kredens! :)
    Pewnie nie możecie się już doczekać przeprowadzki :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :D
      Jakoś nam się nie spieszy ;-)))

      Usuń
  2. Mam nadzieje, ze i szafki, i poleczka sa porzadnie przymocowane i kiedy koty zaczna sie po nich ganiac, nic nie spadnie Wam na glowe. Szkoda by bylo... :)
    Kredens jest przecudnej urody, szapoba dla Waszych umiejetnosci renowatorskich, swietnie Wam wyszedl. Mam nadzieje, ze pokazesz wiecej zdjec i to nie takich maciupenkich. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze przymocowane Panterko ;-))
      Dodałam kilka fotek kredensu z nowymi gadżetami , które zakupiłam dziś ;-)
      Chodzi Ci o zdjęcia kredensu oczywiście ? ;-))

      Dzięki za uznanie ♥ :D

      Usuń
    2. Chodzi mi nie tylko o zdjecia kredensu, ale w ogole o cale nowo wyremontowane mieszkanie, kazdziutki jego kacik. ;)

      Usuń
    3. Tak czułam ;-)))
      Ale to jest koci blog a nie wnętrzarski :-P
      Jak któryś kot wejdzie na mebel , czy w jakiś kącik to będą zdjęcia tego i owego ! ;-)))
      A tak serio to z czasem zobaczysz wszystko ;-)

      Usuń
  3. Ale piękna kuchnia!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podobny klimat marzył...ale miejsca brakło ;)

      Usuń
  4. ale pięknie, biało! Cudowna kuchnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło....tak liczyłam, że rudzielec będzie drugi w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amyszko... cudowny... po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny kredens, jestem pod wrażeniem! Jesteście bardzo zdolni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, śliczny kredens :) Nie spodziewałam się takiego efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 25 year-old Software Consultant Esta Shimwell, hailing from MacGregor enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Roller skating. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a C70. specjalne informacji

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.