niedziela, 14 lutego 2016

Kuchnia felek ;-)

Jak już pisałam wcześniej , teraz pracujemy nad urządzaniem kuchni .
Marzyłam od dawna o kuchni z dużym drewnianym jasnym kredensem .
Ale jak zaczęliśmy szukać w necie , to nie dość że drogie jak szlag, to czekać trzeba na zrobienie ze 3-4 miesiące.
Nie chciałam tyle czekać , a tym bardziej tyle płacić .
Postanowiliśmy że poszukamy sobie stary mebel w dobrym stanie i sami odpicujemy na nowy i wymarzony ;-)
No i znaleźliśmy i robimy ! :-)))
Najpierw wzięliśmy się za dół kredensu ...
A. rozkręcał , wymieniał prowadnice , gałeczki , śrubczeki i inne takie ( w międzyczasie skręcał jeszcze meble z pokoju i przedpokoju )
Ja myłam , skrobałam , szlifowałam , malowałam ... Pierwszy tydzień zajął mi sam blat , ale wtedy nie mieliśmy jeszcze szlifierki .
To co poniżej to dwa tygodnie walki ;-)))
O tym ile przy tym sprzątania i kurzu to nie wspomnę , ale jak już widać afekt to muszę przyznać że było warto :-)

Efekt już widać , choć nie zrobiłam wczoraj zdjęcia całości zmontowanego już dołu.
Jak tylko tam zawitam i cyknę fotę , to ją tu dodam !
A teraz proces produkcji ...


Cały środek też jest pomalowany. Szuflady sobie darowałam ...


 Edit.:
Dorzucam cały dół kredensu :-D



 Jeszcze z tydzień i będzie zrobiona góra. Tym razem szlifuje A. , ja maluję ;-)

Do kompletu zamówiliśmy nową sosnową szafkę pod zlew i jedną większą wiszącą witrynkę . Jak je przywiozą to odpicujemy na biało i będzie komplet .
Do malowania  użyliśmy Transparentnej farby do drewna Bloom.
Kolor zimowy szron .

CDN. ...

Tu efekt KOŃCOWY :-)

---------------------

Kotki mają się dobrze . W tym tygodniu dostały karton po nowym odkurzaczu , bo poprzedni (dziadkowy) został zajechany remontem ;-P






 Miłych i czułych Walentynek życzą prawie zawsze zgodni Gucio i Mikeszek :-D















Edit.:
Kredens skończony TUTAJ ;-)



27 komentarzy:

  1. Pieknie Wam wyszedl ten kredens, warto bylo troche nad nim popracowac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Panterko , na razie to dopiero dół kredensu zrobiony ;-))

      Usuń
  2. Powiedz uprzejmie Kotyszkom coby w ramach pomocy między rasowej potrzymały łapecki za Pandę bo idziemy jutro na podanie komórek macierzystych.Ciebie nie proszę bo pewnie masz duuuzo pracy a łone przez to trzymanie łapecek nie będą się nudziły:)
    Owczarka ma zaawansowaną spondylozę.
    Szybkiego i szczęśliwego zakończenia prac remontowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przyłączam do trzymania łapek razem z kociarstwem!

      Usuń
    2. Orko bardzo współczuję choroby Pandy. Poczytałam w necie co to za ustrojstwo :(( Będziemy trzymać wszystkie łapencje i w locie kciuki też !
      Dzięki :-)

      Usuń
    3. Dziękuję Dziewczyny:)Panda już po podaniu komórek.Nawet sprawnie to poszło i wcale nie trzeba było jej usypiać,ale głowę miała zasłoniętą ręcznikiem!Oby wszystko wyszło na dobre.Dzięki!!!

      Usuń
    4. Super :D
      Oby , oby na dobre !

      Usuń
  3. Amyszko super krendes upolowaliście. Nie kusiło Cię aby go zostawić w tym drewnie? Pięknie wygląda. Ale myślę, że pomalowany też będzie się fantastycznie prezentował. Nie mogę się doczekać efektu. Mi też się marzył kredens w kuchni tylko własnie w kolorze drewna. Jednak uznaliśmy, że za ciasno będzie. I zamiast tego mam półkę na różności. Powodzenia z remontem i głaski dla kotyszków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kusiło zwłaszcza A. Ale ja wszystko wybielam co mi w łapki wpadnie , więc nie ma to tamto jest jasno ! ;-))
      Poza tym teraz jak już jest dół zrobiony to A. też jest zachwycony :D
      Dorzuciłam fotę całego dołu , można podziwiać ;-)

      Usuń
    2. Ewo zapomniałam podziękować , dla Twojej bandy też moc głasków :-D

      Usuń
    3. Dziękujemy :-) Już sam dół wygląda świetnie - będzie naprawdę pięknie jak skończycie. A do tego pewnie macie mega radość, że własnymi rękami zrobione. Pewnie, że wszystko można kupić, zlecić itp. Ale jak człowiek sam coś zrobi to satysfakcja większa :-)

      Usuń
    4. Właśnie Ewo jak się samemu zrobi to człowiek się cieszy jak dziecko i satysfakcja jaka ! :D

      Usuń
  4. Kredens szykuje się piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będziecie mieli pięknie! Uwielbiam takie kuchnie, ze smakiem! I już nie mogę się doczekać zdjęcia całości kredensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno , mam nadzieję że za tydzień będzie co pokazać ;-))

      Usuń
  6. Kredens będzie piękny :) też mi się taki marzy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma jak ręczny wkład własny , kredens zapowiada się śliczny :-) Karton dla kotełków to najlepszy prezent.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anko :-) Zaraz idę działać nad górą kredensu ;-))
      Karton już się znudził więc wylądował na strychu .

      Usuń
  8. cudowny efekt kredensu;
    dobrze, że napisałaś jaką farbę użyliście; też kupuje Bloom; mają świetne jej odmiany; transparentna to soje widać; u mnie ostatnio nie ma jasnego kolorku, musze chyba zamówić
    kociaki jak zawsze słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joanno :-) Tak ,widać słoje a przy tym chroni mebel przed wodą i uszkodzeniami .
      U nas też nie było . Jeździliśmy za czymś do mebli do Legnicy i Zgorzelca. Wybór marny , wszystko na zamówienie. Kupiliśmy Blooma - Zimowy szron.
      Miał być Lakier - Syntilor - Mroźna biel . Okazało się że tylko na zamówienie , więc wybraliśmy z tego co było ;-)
      Jest jeszcze bielszy jej odcień - biały welon. Ale to zobaczyłam dopiero w necie ;-))

      Usuń
  9. Wy to macie nadprzyrodzone zdolności, takie cuda zrobić ze starego mebla :) niesamowite!
    Fajnie jest urządzać mieszkanie, choć oczywiście wymaga to dużo czasu, trochę stresu no i kasy, ale fajnie, bo to taki jedyny czas w życiu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kasiu za uznanie :D
      Przyznaję że już jesteśmy zmęczeni tym wszystkim . Ale cieszą efekty tego co robimy i to nas jakoś trzyma ;-)

      Usuń
  10. Śliczne mebelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredensik bardzo fajny, wyszlifowany, wymalowany - jak kobieta przed wieczornym wyjściem :)
    Koty - im to jest dobrze. Mogą wszędzie wejść i wyśpią się nawet w kartonie. Coś w tym jest, że je uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.