czwartek, 7 grudnia 2017

Akwarele odc.8 - Oset i Kocio-kaktus 2

Wczoraj pomimo ciemnicy i ponurego dnia zachciało mi się malować.
Postanowiłam spróbować choć światło słabe i do tego żółte...
Namalowałam oset i akutar w tym przypadku wyszło całkiem nieźle ;-)))




Zdjęcia robione dziś , przy słonecznej pogodzie ;-)


Luźną inspiracją był → ten obrazek .
Zachwycają mnie ekspresyjne osty Liama Dobsona →TUTAJ . Warto też zajrzeć na jego stronę na FB - TUTAJ.  Nie tylko osty są zachwycające ;-)
Bardzo fajnie łączy różne techniki i różne media !
Tutaj pokazuje jak wywija szpachelką → Thistle Painting by Liam Dobson Art

Któregoś pogodnego dnia namalowałam po raz drugi kocio-kaktusa. Obiecałam to sobie gdy namalowałam  Nr 1 . Tym razem nie pomarszczony , na papierze 300g/m2 ;-)





To tyle w tym temacie ;-)
Do miłego !

22 komentarze:

  1. Oset rewelacyjny! Malujesz już po mistrzowsku!
    Zajrzałam na stronę Dobsona, tam jest taki filmik z malowania ostu - fascynująca technika! Zachwycił mnie zwłaszcza sposób, w jaki posługuje się szpachelką - jakby się bawił, a nie malował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :D
      Tak, widziałam filmik ! Po mistrzowsku szpachelką maluje :-)))

      Usuń
    2. Dorzuciłam do wpisu linka do filmiku, coby nie trzeba było szukać ;-)

      Usuń
  2. Sliczny oset, ale kot z kaktusem podbił moje serce:) Boski jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pawanno :D Nie przypuszczałam że tak się będzie kaktusiany kicior podobał :-)))

      Usuń
  3. Piękne jedno i drugie, podziwiam maluj więcej, świetnie Ci to wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za tak miłe słowa :-)
      Miód na serce me lejesz :D

      Usuń
  4. Oset jak żywy, a kociokaktus uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha! koci kaktus mnie szczerze rozbawił bo mam mega frywolne skojarzenia a uśmiech kota nasuwa mi masochistyczne wizje. Może za dużo pospałam i mózg mi szwankuje...
    Oset wygląda bardzo artystycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby na kaktusie siedzi i się cieszy ? ;-)))
      Ma rozbawiać i widzę że spełnia moje oczekiwania :D
      Dziękuję Luno !

      Usuń
  6. Aaa!!! Kotokaktus CUDNY!!! Piekny! Wspaniały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostaję w zachwyceniu dla wszystkich Twych dotychczasowych akwarelowo-botanicznych wyczynów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu wdać, że masz talent. Świetnie Ci ten kotek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pięknie....oczywiście kot dla mnie najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu , cieszę się że się podoba :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.