poniedziałek, 18 czerwca 2018

Akwarele odc.17 - Miś panda ;-)

Ciągle wracam do prac brytyjskiej artystki  Jane Crowther. 
Ostatnio były to kaczki , wcześniej ptaszki i polna mysz.
Bardzo chcę jeszcze kilka jej prac namalować i zmierzyć się z jej techniką ...;-)
Tym razem spytałam córci co by chciała ode mnie dostać i to Ona wybrała misia pandę ...
Oryginał można zobaczyć TUTAJ.
Jak już misia namalowałam , to Pańcio go zgarnął i powiedział że nikomu go nie odda ! ;-)))
To musiałam namalować jeszcze jeden obrazek z misiem pandą - dla córci ;-)
A oto one ...


I proces tfurczy ;-)))
Pierwszy miś ...







 Został przycięty do czerwonej ramki - dla Pańcia


 Drugi miś ...






Do czarnej ramki - dla córci ;-)
Rozmiar obrazka w czarnej ramce - 18x24 cm.
W czerwonej - 15x20 cm.

W oryginale widać że czerń futerka podkreślona jest w wielu miejscach czarnym tuszem.
Mnie musiały wystarczyć dwa odcienie czerni w akwareli i czarny cienkopis do wykończenia ;-)

Na początku się zniechęciłam , bo wydawało mi się że to będzie tylko jedna wielka czarna plama. Jednak w trakcie dodawania barw i warstw jakimś cudem wyłonił się miś i nawet nieźle to wygląda ;-)


Ps.:
Tradycyjnie przy temacie obrazkowym :
Kłosiński - Nie bój się kopiować.



Do miłego !

 

16 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że pańćio skubnął :)
    Fajny misio

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo słodka i śliczna, nie dziwię się, że została skrobnięta i musiałaś namalować nową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luno, taką pandeczkę to chce się przytulić ;-)

      Usuń
  3. Fajne pandy 🐼🐼🐼🐼

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda :-)
    Cudowne misie ci wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne!!! Od jakiegoś czasu w Internecie puszczam sobie filmiki z małymi pandami, są takie zabawne ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja też uwielbiam te filmiki z miasiami, są przezabawne ;-)))
    Dziękuję seredecznie i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wychodzą Ci prace :) podziwiam Amyszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joanno , miód na me serce lejesz ;-) :*

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.