niedziela, 5 stycznia 2020

Kocio mi * ;-)

Ostatnio było wiele okazji do dawania prezentów , więc nawet mnie udało się coś dostać ;-)
Kocimi rzeczami i gadżetami chętnie się z Wami podzielę (mentalnie) ;-)))
Pidżamka świąteczna :D Uwielbiam ją !






Kot z Egiptu od córci😄


To już trzeci koci magnes z podróży po świece ...;-)


I kolejny szklany kot do mojej kolekcji 😀






Jest już pięć szklanych kotów 😄



Jest jeszcze jeden kot gdzieś z lata , zakupiony na giełdzie staroci . Porcelana w wisienki ;-)


To tyle w tym temacie :D

Na deser najsłodsze kotusie dwa  Mikesz i Lala 😘




Do miłego !

Ps.:
Wszystkie kocie rzeczy i gadżety jakie pokazywałam na blogu , są na stronie bloga - Kocio mi. .
Lub pod tagiem Kocie rzeczy.Kocie gadżety.


16 komentarzy:

  1. No, no, widzę, że powstaje Muzeum Kocich Gadżetów :))). Piżamka cudna! I słodka parka - urocza :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady Małgosiu , wiele z tych rzeczy się zużywa , albo tłucze ;-P
      Dzięki ! :D

      Usuń
  2. Tez dostałam kocia piżamkę, ale taka czerwona z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też powinnaś się pochwalić na swoim blogu , chętnie zobaczę ;-P

      Usuń
  3. Piżamka świetna ❤ a szklanego kotka to chyba trzeba schować przed Lalą 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu :-)
      Szklane koty chroni witrynka , mam nadzieję że da radę.
      Jak na razie Lalcia uśmierciła tylko jedną kocią figurkę - ceramiczną - tą z poprzedniego wpisu o kocich gadżetach

      Usuń
  4. bardzo ładna piżamka, aż by sie chciało jej górę założyć do pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nikt by się nie skapnął że to piżamka ;-)))

      Usuń
  5. Szklane koty śliczne! I piżamka też :) Ja też ma piżamy i koszule do spania z kotem, obowiązkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anno :D
      No i gdzie te wpisy o kocich rzeczach ? ;-)

      Usuń
  6. Super kocie prezenty. Pidżamki takie lubię. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szklane koty są przecudne :) a cały blog... już jestem z fanką!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot w wisienki jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.