piątek, 14 czerwca 2019

Kocio mi ;-)

Pierwsze trzy szklane koty kupiłam dwa lata temu na naszym pchlim targu - można powspominać TUTAJ.
Niedawno na tym samym bazarku upolowałam kolejnego szklanego kota - to już czwarty do mojej kolekcji :D
Wysokość 11 cm...


Tak prezentuje się na półeczce z delfinkiem w podobnych barwach ...


A tak z pozostałymi kotami ...


Te jasne są na osobnej półce z innymi szklanymi zwierzakami ...;-)


Mniej więcej w tym samym czasie, na tym samym bazarku , wpadł w moje ręce jeszcze jeden pocieszny kot , tym razem ceramiczny :-)








Jakby tego było mało , to jeszcze dostaliśmy prezent - paczuszkę od Eli , Witka i Ady z  Kociego Bloga , a w niej kolejny kot - tym razem drewniany ,oraz  książka -"Co wie Twój kot ?" i kocia bransoletka :-)))
A wszystko za sprawą Witka , co wylosował nas z okazji 7 urodzin bloga Kociokocie.blogspot.com.






Dziękujemy jeszcze raz Elu, Witku i Adko za takie bombowe prezenty ! :D :*

Ps.:
Mam nadzieję że nie zanudzam Was tymi gadżetami ;)))



16 komentarzy:

  1. Zarąbiste są te szklane koty! Zresztą koty w każdej postaci są zarąbiste, więc pokazuj te gadżety ile by ich nie było :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z takiego podejścia do tematu ;-)))

      Usuń
  2. Śliczne te szklane koty, kocich gadżetów nigdy dość, ja bardzo lubię te wpisy ;) Pozdrawiam i cieszę się, że mogliśmy akurat Was obdarować tym skromnym prezencikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Elu, prezenciki są dla nas bardzo cenne bo od Was ♥
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Też mam małą kolekcję kocich figurek, jedną straciłam bo maż stłukł, płakałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przykro że jedną figurkę straciłaś. Mają jedną wadę , tłuką się ;-/
      Ale czy pokazywałaś kolekcję na swoim blogu ? Bo ja bym chętnie zobaczyła ;-)

      Usuń
    2. No nie pokazałam i chyba czas to zrobić.

      Usuń
  4. Śliczności, nie zanudzasz! Mnie urzekł ten ceramiczny, taki choćby spełniony. hehe :) Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pocerowany Ci przypasował ? ;-)))
    Miłego Agnieszko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocich gadżetów nigdy za dużo 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja!
    Ja ostatnio w ferworze porządków zdałam sobie sprawę, że albo figurki, albo żywe kotki :D Tak więc praktycznie cała moja kilkunastoletnia kolekcja szklanych kotków wyjechała do fundacji w której działam. Dziewczyny sprzedają je na bazarkach i garażówkach.
    No cóż, kilka sobie zostawiłam, ale to chyba tak z sentymentu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taki szczytny cel watro uszczuplić kolekcję :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.