niedziela, 30 czerwca 2019

Akwarele odc.28 - Łączka

Temat na czasie, a inspiracją jest natura i stara cukierniczka w łączkę ...;-)


Proces tfurczy ;-)













Łączka druga ...;-)
Najpierw proces tfurczy ...










Finał ;-)


Na koniec cukiernica którą uwielbiam , głównie za wzorek i formę ;-)


Bardzo lubię takie klimaty i muszę przyznać że jak trafiam takie cacka na pchlim targu , to nie mogę się oprzeć :D

Użyte były :
Ołówek automatyczny, cienkopis czarny 005 , kilka różnych pędzelków ...
Blok do akwareli - tu GAMMA - Watercolor 300 -24X32 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.


Ps.:
U nas ukrop , więc czekamy na wieczór i noc , coby trochę odetchnąć ...
Gucio chłodzi się na mokrym ręczniczku ...;-)





Do miłego !



24 komentarze:

  1. Ależ śliczne te akwarelki, w uroczo słodkich kolorkach! Cudne obrazki, takie trochę bajkowe :). No i fajna inspiracja z serwisu kawowego :).

    Nasz Rudzik wylazł dzisiaj na balkon o południowej wystawie, ułożył się do drzemki i za skarby nie dawał się stamtąd przegonić. Skrył się co prawda pod leżakiem, a mąż ustawił dodatkowo suszarkę z rozwieszonymi ręcznikami, żeby zwiększyć pole cienia, ale i tak co chwilę ganialiśmy tam sprawdzić, czy się kot jeszcze nie usmażył, bo na słońcu to było chyba z 50 stopni! Afryka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za miłe słowa :D
      Co do kotów , to też nie mogę się nadziwić jak one wytrzymują na takim skwarze i to z własnej woli ;-)))

      Usuń
    2. No ponoć pochodzą z rejonów pustynnych to chyba są genetycznie przyzwyczajone.

      Usuń
    3. No tak , coś w tym jest ...;-)

      Usuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie też fantastyczne. Również lubię takie klimaty. W sumie to chyba nigdy się Ciebie nie zapytałam jakich używasz farb, znaczy firma jaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Luno :D
      We wcześniejszych wpisach zawsze na koniec pisałam czym i na czym malowałam. Muszę uzupełnić ten wpis i poprzednie ,bo widzę że jednak kogoś to interesuje ;-)
      Użyte były Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

      Usuń
    2. Wiesz, ja rzadko czytam specyfikacje czym i na czym i może dla tego nie dotarło do mnie. Ale ponieważ właśnie zakupiłam używane akwarele Windson and Newtow, czy jakoś tak i zaczęłam zgłębiać temat to mnie zainteresowało. A nie zarejestrowałam, że pisałaś.

      Usuń
    3. A ja jak mam możliwość to patrzę jakich akwareli ktoś używa, coby mieć porównanie ;-)
      Ale nie dziwię Ci się , bo Ty stosujesz różne techniki , więc trudno skupić się tylko na jednej ...

      Usuń
  3. Prześliczne! I obrazki i cukiernica!
    Porcelanę w kwiaty też uwielbiam i uzbierałam sobie cały serwis na 12 osób właśnie kupując tzw. zestawy śniadaniowe - każdy inny, byle w łączkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piesku w Swetrze :D
      Cieszę się że masz podobne upodobania ;-) Ja mam słabość do dzbanuszków , cukiernic i talerzyków. Niekoniecznie musi być komplet, wręcz wolę takie pojedyncze egzemplarze. No jedynie talerzyki to już co najmniej kilka :D Łączka ma być i już ! ;-)

      Usuń
    2. U mnie też każdy inny. Komplet stanowi talerzyk, spodek i filiżanka, a takich różnistych kompletów mam 12 :)

      Usuń
    3. I lubię jeszcze jak między kwiatki zaplącze się jakaś mucho-pszczółka czy inny motylek. A jak się ptaszek jakiś między kwiecie wciśnie, to już zupełnie wniebowzięta jestem! :)

      Usuń
    4. A to ja takich małych kompletów mam kilka ;-) Jestem wniebowzięta jak w łączce na porcelance są jakieś owady :D

      Usuń
  4. Oj u mnie to by Ejmisia zrobiła kuwetę z ręcznika, eh... Leżą wszędzie, w pościeli szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , jak kotu coś dolega , to i z ręcznika zrobi kuwetę ...

      Usuń
    2. Akurat Ejmiscie dolega pierdolec od małego ;D Ona znaczy teren tak - niestety - w garażu baba im ze szmat i pudła zrobiła kuwetę i mam kota psychopatę XD

      Usuń
    3. PS. Moja Ejmisia jak Bułka Pantery - sikun psychiatryczny

      Usuń
    4. Wina poprzedniczki - złe nawyki :/

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Wyszło pięknie. :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna łączka 😍 uwielbiam kwiatowe motywy

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace!
    U mnie akwarelowy zastój. Teraz mam fazę na makramy, ale przed wyjazdem nie bardzo mam na to czas. Po powrocie wrócę z tematem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olko :D
      Oj, widziałam Twoje makramy , są świetne ;-) Jesteś bardzo kreatywną osobą skoro tyle form artystycznych ogarniasz :D
      Ja na razie trzymam akwareli ;-)




      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.