poniedziałek, 27 marca 2017

Kocie gadżety i kwiatuszki :-)

Tym razem same perełki upolowane na pchlim targu ;-)))

Szklane koty ...
Zdjęcia zrobiłam na różnym tle, bo trudno pokazać ich piękno ;-)
Po lewej kot znanej firmy Villeroy & Boch - kryształowe szkło.  Ten po prawej podobny , ale bez sygnatur ...;-)


Trzeci -to jakby szkło weneckie :-) Wysokość 16 cm...






Zabawny ceramiczny kotek ...


Koci czajniczek i Japońska figurka śpiącego kota ...




Tu z Mikeszkiem :-)


Kocia skarbonka, duża - wysokość 25 cm ...




Kocia puszka - ta po lewej. Tą po prawej mam już dawno...


Kolekcjonerski talerzyk z 1992 roku.  Autor obrazka von Wolgang Keiser.
Można powiesić na ścianę ;-)


U mamy wiszą trzy talerzyki jego autorstwa.
Znalazłam do kompletu kocią pozytywkę - limitowana edycja , tylko 19 900 sztuk.
Autor obrazka von Wolgang Keiser. Melodyjka z Różowej Pantery" ;-)




 Można posłuchać tutaj ...


Jeszcze mały uroczy obrazek do powieszenia na ścianie z "naszym" Mikeszkiem ;-))


Na koniec prezent od mojej córci. Przywiozła mi niedawno z Paryża - magnesik na lodówkę :-)





I to tyle na dziś  ;-)))

Ps.:
U nas dziś piękna słoneczna pogoda. Już trzeci dzień tak jest i ma być coraz cieplej...
Brzmi wspaniale !
Na naszym balkonie zawitały pierwsze kwiatuszki - bratki i stokrotki. Zrobiło się bardzo wiosennie :-)


Istny raj :D




Aż się nie chce do domu wracać ...;-)


Do miłego !



16 komentarzy:

  1. Śliczne kocie gadżety :-). U nas niestety jak pojawia się coś co wcześniej nie stało musi być stracone....noskiem...noskiem...łapką...łapką i już bach ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Szklane są za szybą , a reszta jak przepadnie to trudno ;-)

      Usuń
  2. Piękny balkoning Was. :)
    Gadżety śliczne. Najbardziej przypadł mi do gustu magnes. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Magnes jest szczególny, bo od córci. W Paryżu się zaręczyła ;-)

      Usuń
  3. Świetne gadżety , bardzo mi się podobają.
    Szklane koty bardzo i magnesik na lodówkę , extra prezent ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie podoba skarbonkaaaa bo niebieska 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlaśnie ten kolorek najbardziej mnie urzekł:D

      Usuń
  5. o matulu jakie to wszystko urocze!
    U nas nie ma mowy, żeby coś szklanego stało na widoku, bo koty dochodzą do wniosku, że to one są dziełami sztuki i nic poza nimi stać na parapecie ani szafkach nie będzie :) No cóż, nie będę tu debatować nad rzeczami oczywistymi :D

    U nas też balkoning całymi dniami. Ale ja jeszcze nie sadzę kwiatków, bo różnie może być, w końcu to jeszcze marzec, a w kwietniu zdrzają się przymrozki... ale też tęsknię za zielenią.
    Póki co na balkonie stoją smętne doniczki z pozostałościami z zeszłego roku :D Ale koty i tak uwielbiają w nich leżeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widomo żywe są bezkonkurencyjne :D
      Jak jakiś gadżet ucierpi to pal licho, najważniejsze żywe kotyszki :-)))
      Ja już się nie mogłam doczekać na kwiatki na balkonie. Jak zmarzną , będą kolejne ;-)

      Usuń
  6. Masz talent do znajdowania kocich gadżetów:) Same cuda i wspaniałości. Co jeden to piękniejszy:) Choć oczywiście tych żywych skarbów nic nie przebije:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ashki :-)
      Wiadomo, żywe są naj naj :D

      Usuń
  7. Śliczne te rzeczy! Wszystko mi się podoba ;) A ten magnesik....miodzio!!! Tak ostatnio oglądałam Wasz balkon na fb, że również nabyłam kwiaty i będę jutro sadzić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Elu :-) Też będziecie mieli pięknie :D
      Pozdrawiamy ciepło

      Usuń
  8. Najpiękniejsze to te kwiatuszki na 4 nóżkach :-)
    Tam u Was na Dolnym Śląsku to jakiś zupełnie inny klimat niż u nas ... tu nic jeszcze nie rośnie ... na balkonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam Alu :-D Ale przy kwiatuszkach jeszcze ładniejsi ;-)))
      Tak, u nas zawsze najsampierw wiosna :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.