wtorek, 27 czerwca 2017

Czerwiec na balkonie

Część naszych kwiatków przez te upały, wichury i deszcz nie przetrwała i musiałam zrobić z nimi porządek.
Wypadły stokrotki i margerytki i część surfinii. Te ostatnie chyba za delikatne na nasz balkon...
Tak było jeszcze w maju na balkonie.
Pozostało trochę surfinii, są kolorowe portulaczki , fioletowe dzwonki i żółte i pomarańczowe aksamitki .
No i oczywiście trawa dla kotów ! ;-)

Od jutra znowu mają być upały, więc pocieszmy oczy pochmurnym dniem (z dzisiaj) i nową scenerią na balkonie :-D




































Reszta zdjęć sprzed południa , gdy jeszcze świeciło słońce ;-)








 Padnięty Gucio, jako blokada kompa :D


Największą atrakcją czerwcowych wieczorów jest polowanie na chrabąszcze ;-)))
To już u nas tradycja  - tu wpis z 2016 ;-)




Dzieje się, oj dzieje ;-)))


14 komentarzy:

  1. Wazne, ze kwiatkow jest tyle, ze pozostaje miejsce dla futrzakow. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak balkonować , mają słońce i powietrze i popatrzeć można w dal...
    ja surfinie za delikatne, to może spróbuj ze zwisającą pelargonią?
    Ona lubi słońce i bardzo dobrze znosi suszę.
    Na deszcz reaguje bardzo dobrze, nie lubi wiatru.
    Są różne kolory ...
    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeden problem ... Nie cierpię pelargonii ;-)))
      Miłego Krysiu ! :D

      Usuń
  3. U nas też częśc kwiatków odeszła, głównie dlatego, że Purka doszła do wniosku, że należy niektóre doniczki przekopać :D
    U nas za to dziś pochmurnie, burza i w ogóle masakra :( Wcześniej było gorąco, a teraz od 2 godzin ściana deszczu.
    Jeden plus - deszcz za mnie podlał kwiatki, ja nie muszę latać z konewką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Purka taka wandalka ?
      Wczoraj u nas też była masakra. Niskie ciśnienie, duchota i pochmurnie. Wreszcie wieczorem i przez noc popadało i teraz można odetchnąć :-)
      U nas zaczęło padać jak już podlałam kwiatki , jak to zazwyczaj się dzieje ;-)))

      Usuń
  4. Jak zwykle u Was pięknie ;) u nas też stokrotki padły, na ich miejsce posadziłam lawendę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-D
      Też myślałam o lawendzie ale nie trafiłam na ładną ...
      Pozdrawiamy ciepło !

      Usuń
  5. Może kwiatów nie jest dużo, ale i tak są ładne, nadal jest na co popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się zdjęcia kocurów - wyglądają uroczo drzemiąc sobie na balkonie. :) Ja niestety balkonu nie posiadam i mój Igo nie ma możliwości pospania sobie na świeżym powietrzu... :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Roxano :-)
      Zawsze można zabezpieczyć okno moskitierą i też będzie frajda dla kota ;-)

      Usuń
  7. Oj na ten Wasz balkon to bym na wakacje wybyła :D
    Cudnie no :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.