niedziela, 18 czerwca 2017

Zabawki na niepogodę ;-)

Dwa dni były deszczowe , więc koty z nudów przeprosiły swoje zabawki ;-)
Do łask wróciła myszka ...




















 Kolejne pudełko ...




I kolorowe wstążki...
Zabawa była tak męcząca że aż zmorzyła kotka ...;-)))






Na koniec kolejne zgodne spanko dwóch kolesi :-)




Dziś wróciło słonko , z czego najbardziej (oprócz mnie) cieszy się Mikeszek.
Pół dnia nie schodził ze słońca , tylko wygrzewał swoje czarne futerko :-)
Chyba jest na baterie słoneczne , tak jak ja ;-)))


16 komentarzy:

  1. O no widzisz lubią się jednak!!! :) Wygodne fotele łączą koty :)
    Jak fajnie, że i u Ciebie przytulasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Gucia na pierwszym zdjeciu - bezcenna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje nie chcą się bawić zabawkami ...
    A twoje tak fajnie się bawią...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje czasem bawią się same ,a czasem muszę je zachęcić ;-)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. Haha, Gucio na pierwszym zdjęciu genialny! Mistrzowskie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, a najlepszy ziewający Gucio. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie też działam na baterie słoneczne ;) Karmelek w pudle mnie rozbroił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie Elu :D
      Karmelek z wielką nieśmiałością wchodzi do pudełek , dlatego tym bardziej mnie cieszy jak jednak wejdzie ;-)

      Usuń
  7. Ten twój fotel tak mi się podoba! Mnóstwo miejsca do leżenia dla kotyszków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :-D
      Miał być mój, a jak widać jest totalnie opanowany przez koty ;-)))

      Usuń
  8. pudełka i tak najlepsze ;) u nas ostatnio na topie wszelkiej maści piłeczki :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.