niedziela, 18 maja 2014

Sennie i rudo ! ;)

Weekend mamy deszczowy i dość zimny więc główne rozrywki dnia to oczywiście spanie ... i spanie ;))
Zdarzają się co prawda momenty gdy świeci słońce ,ale ciepła to ono nie daje jak na razie.
Piec wrócił do łask, a w koszyku co rusz inne futerko ;)
Uczta dla wielbicieli rudości :-D




















Zazwyczaj Karmel zmyka przed Guciem ,ale ostatnio coraz więcej wspólnych zabaw , czasem nawet odrobina czułości i wspólny sen na jednym piecu :-)























Miłej niedzieli :-)


16 komentarzy:

  1. No to posłodziłaś mi niedzielę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zasługa słodkiego Karmelka ? ;))
      Dziękuję :-)

      Usuń
  2. A u nas raczej ciepło , słonecznie i deszczowo :-))
    Cudne te ich wspólne spanie :-)
    Może coraz starsze i będą spokojniej się zachowywać ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś od rana słoneczko :-))
      Ma padać ,ale mam nadzieję że tylko przelotnie ;)

      Też mam taką nadzieję. Gucio łagodnieje jak Karmel się czasem postawi. A to mu się ostatnio często zdarza. Nosa utrzeć i jest baranek ;))

      Usuń
  3. śpiochy jedne...
    ale mu ogonek wlazł na pierwszych zdjątkach... hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj pięknie - normalnie lato :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko , niech będzie lato ! :-D
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. No nie ma to jak wczasy na piecyku! Tylko całować te łapeczki kochane. Jak już mówiłam kiedyś- Karmelek cudnie wychodzi na zdjęciach. Słodziaki....
    U nas też pogoda w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówisz Iwonko :-)) Karmelek dziękuje ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie senne dni z kotami, chętnie dołączam się do nich i jednoczę w lenistwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście pyszota! :)

    Ja tydzień temu też napaliłam w piecu, a i wczoraj miałam taki zamiar, ale że wyszło słońce i przygrzało nam w duże okno, to sobie w końcu odpuściłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Jola do nas wpadła ! Jak miło :-))
      Mam nadzieję że już nie trzeba będzie dogrzewać ;)

      Usuń
  8. Kocham każdy rudy detal... :-)
    Podwinięty ogonek - cudo!

    Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz nas to bardzo Joasiu :-))
      Całuski dla całej kociej bandy i dla Was :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.