piątek, 23 maja 2014

Upał trwa , czyli balkonujemy :-)

Nadal mamy upalne lato :-)
Osobiście uwielbiam taką pogodę i chodzę tak dużo po słońcu ,aż mi nogi odmówią współpracy ;)
Za to dla kotów upał w dzień to kompletna padacha ...
Czasem tylko instynkt łowiecki Gucia przerywa sjestę ;)
Na balkonie jedyne co się zmieniło to to, że mamy trochę więcej wody dla ochłody.
Koty uwielbiają być głaskane na mokro. Za każdym razem jak wchodzę na balkon, to trzeba odbębnić rytuał głaskania wszystkich kotów po kolei ;)))

Padacha w wykonaniu Kotyszków wygląda tak ;)






 Dla rozrywki polowanie na robaczka ;))






I dalej padacha ;))








 Nareszcie duuuuużo wody :-)












Kącik kontemplacyjny ;))






I niewyżyty Gucio !


A gdzie rybki ? ;)






Smaczniutkie te bratki :-))






Moje kwiatuszki :-)


Za to nocą i bladym świtem kotki dają popalić !
Ale o tym to może innym razem ...;)

Słonecznego i udanego weekendu !


16 komentarzy:

  1. A u mnie właśnie padze,równo...no i fajnie,niech se padze:)))
    Miłego łykandu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też lunęło równo o 19-ej i grzmi i pada :-) Ale ulga ;))
      Miłego !

      Usuń
  2. a u nas nadal upał. no własnie, gdzie rybki? tak pustym przebiegiem ta woda w misce stoi?
    ja kiedyś też chodziłam duzo po słoncu, leżałam godzinami. teraz siadam w cieniu a i tak jestem opalona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas znowu pada , wręcz leje. Ja chcę znowu słońca ! ;)
      Ewo ja też więcej w cieniu jak w słońcu bo mam uczulenie. Leżeć na słońcu nigdy nie lubiłam.Wolę spacery...
      Zazdroszczę opalenizny ;))

      Usuń
  3. Musimy jakoś ten nasz balkon ogarnąć... ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. a mikesz jeszcze na sloncu lezal....lo matko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zawsze zadziwia ;) Nie dość że czarny , to najwięcej na słońcu leży. Gucio zazwyczaj w cieniu ...

      Usuń
  5. Moim też tak "odwala" właśnie wieczorami :)

    Moje koty zwykle chodzą raz na słońce, raz w cień. Zapewne po to, by się za bardzo nie opalić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorami to jeszcze pół biedy , gorzej jak nad ranem spać nie dają ;)

      Usuń
  6. Mój też taki klapnięty całymi dniami, ja również, nie lubimy takiej upalnej pogody:) Czasem się tylko ruszy zapolować na muchę i dalej pada na podłogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W upał nie można się przemęczać ;)
      Ja kocham takie klimaty ;))

      Usuń
  7. Mój Ziomek śpi w umywalce, tam jest najchłodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mają świetny wodopój :-)
    Dobrze, że w kąciku kontemplacyjnym nie ma karnego jeżyka, choć może Guciowi by się czasem przydał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak , Gucio na karnego jeżyka szedłby co chwilę ;)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.