środa, 5 lutego 2020

Rysunek - Kicior 2 ;-)

To kolejny kot inspirowany rysunkami artysty Keitha Millsa.
Pierwszym był Kot Sylwester.
Rysunek wykonany cienkopisami różnej grubości , na bloku akwarelowym - format A4 , kokarda pociągnięta złotym żelopisem ;-)








Początek  nie wyglądał ciekawie ...


Dałam mu na imię Piksel , bo jakoś mi do niego pasuje ;-)

Przyznam że po tych kilku tygodniach Zentanglowej zabawy moja ręka jest bardziej sprawna i poszło mi to bardzo szybko. W sumie z godzinkę , tylko potem musiałam dopracować co nieco ;-)
Super zabawa ! :D



8 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.