niedziela, 16 lutego 2020

Lala i wieści z frontu ;-)

Nasza rozrabiaka nie traci czasu i każdy dzień zaczyna od kolejnej rozróby ;-)
Dziś na przykład w misce z wodą utopiła kolejną zabawkę. Utopiła i wyciągnęła , bo jak wzięłam zabawkę do ręki , to cała ociekała wodą😮
A pamiętacie jak pokazywałam Spacer z misiem ?
Nie przeszło jej , ona z misiem biega do tej pory i zostawia w różnych miejscach. Często go widzę po nocy na oknie w kuchni. Tam gdzie ona siedzi gdy wygląda przez okno.
Doszliśmy do wniosku z Pańciem , że Lala misia wychowuje.
Karmi go , poi (miś w jedzeniu i w misce z wodą), wyprowadza na spacer (biega z nim i wspina się z nim po meblach) , wygląda z misiem przez okno , a na koniec przynosi misia do łóżka , gdy idzie spać :-)))
Każdy dzień dla Lali jest pełen radości i tą radością zaraża nas :D




















Mistrzyni drugiego planu ;-)






Pewnie ciekawi Was jak tam nasz Mikeszek się ma ?
No więc  przestało kapać z noska i z oczu. Widać poprawę , kuracja Betaglukenem i nie tylko trwa ...




Dzień coraz dłuższy , coraz bliżej wiosna ;-)
Cieszy nas to bardzo !

Do miłego !

Ps.:
Zabaweczki nakarmione ;-)))




16 komentarzy:

  1. Ależ Lalunia pięknie wyrosła:) Miło jest patrzeć na to bure szczęście:) Za Mikesza trzymam cały czas kciuki. Mam nadzieję, że już będzie tylko lepiej. Buziaki dla tygrysów:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy Ashki , buziaki od nas :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite - podejrzewam, że Twoja Lala i moja Basia to genetyczne bliźniaczki :))). Nie dość, że są do siebie bardzo podobne, to jeszcze obie rozrabiary i w dodatku mają wspólne upodobania. Basia wynalazła w pokoju mojego syna małego pluszowego misia i co jakiś czas przenosi go w różne miejsca, a ostatnio zauważyłam, że ulubioną szmacianą piłeczkę wrzuca do miski z wodą, wyciąga, bawi się nią i znowu wrzuca do wody. Tyle kotów u nas już było, a pierwszy raz widzę takie zabawy :).
    Bardzo się cieszę, że Mikeszkowi lepiej! Mam nadzieję, że tym razem pokona to choróbsko raz na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One razem to dopiero byłby odlot ;-)))
      Cieszę się że masz Lali bliźniaczkę :D



      Usuń
  4. Misio dobrze wychowany być musi!
    Zdrowia dla Mikeszka buziaka mu w ten nosek śliczny czarny! ,❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Drevni Kocurku , ucałuję w sam czarny noseczek :D

      Usuń
  5. Cudna drużyna. A tak, papierowa torba, idealna zabawka dla kotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zabrać , bo cała pomiętolona ;-)))

      Usuń
  6. Lala jest urocza i bardzo pozytywna! Topienie zabawek jest świetną zabawą, potwierdzi to każdy kot :D
    Moje ostatnio zrobiły sobie herbatę... zamoczyły zabawkę z kocimiętki w fontannie, haha! :D

    Cieszę się, że Mikeszek ma się coraz lepiej <3 Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taka herbatka to musiał być dopiero hicior dla kotów ;-)))
      U nas już były różne kolory wody i wiele utopionych zabawek i papierków ;-)
      Dzięki ! :*

      Usuń
  7. Cudowna, kochana, mądra, zabawna koteczka!A dla Mikeszka dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Lali już piękna, duża koteczka!
    Zdrowia dla Mikeszka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ta Lala to Wam się fajna trafiła ;) Z zachowania troszkę naszą Ksenię przypomina, też tak łobuzuje :D I urosła niesamowicie, piękna i dostojna koteczka z tej Lali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrościłam Co kici i mam , a nie planowałam ;-) I nawet podobną :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.