niedziela, 7 lipca 2019

Zadymiarz Gucio *

Jak już kiedyś pisałam - Zadymiarz-G., to taki gagatek dla którego dzień bez zadymy to dzień stracony.
Nie zawsze da się uchwycić ten moment , dlatego jest ich tak mało  na blogu. Ale to się dzieje co dzień , a często nawet kilka razy dziennie .
Tu pretekstem jest walka o reklamówkę ...














Gucio napada nawet na śpiące koty i kompletnie nie mogę pojąć dlaczego ?
Frajdę ma jak mu się uda wyrwać z Mikeszka , czy Karmelka kępkę futra :/
Często najpierw liże przeciwnika jakby chciał pokazać jak go kocha, a za chwilę jest atak i futro się sypie :/

Tym razem mu się nie udało , bo byłam przy nich i pilnowałam ...;-)

Do miłego !





14 komentarzy:

  1. Hedwiga też ma czasem fazę na bójkę. Ale myślę, że z wiekiem to może trochę ustąpić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam aż mu przejdzie z wiekiem i tak już niemal 10 lat zleciało ;-)

      Usuń
  2. Oj Guciu, Guciu, mój pupilku - taki z ciebie cwaniaczek?
    Moja Beza to takie ciepłe kluchy, ale ona jest jedynaczką i nie ma na kogo napadać.
    Buziaki dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to są właśnie plusy bycia jedynaczką ,czy jedynakiem :D
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Moja Sabinka to też taka zadymiara, na wszystko poluje i na wszystkich napada! Koty jak ludzie - jeden spokojny, nie wadzi nikomu, drugi najgorsze wyprawia swawole... czy jak to tam było z tym Pawłem i Gawłem :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty, identycznie zachowuje się Antek w stosunku do seniora. Najpierw miłości lizanie a nagle atak. Bo do Keiry do bez podlizywania startuje, co się później kończy jego zwiewaniem przed ta małą harpią, ale nawet mu nie pomagam - sam zaczął to niech sobie radzi. Chyba mu się nudzi i wrażeń brak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czują przewagę i chcą pokazać kto tu rządzi :/
    U nas czasem Karmel postawi się Guciowi , więc przed nim ma respekt ...;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj u nas to cały czas cos... Juz nawet nie patrzę kto i za kim wariaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Ty ogarniasz aż taką gromadkę ;-)

      Usuń
  7. ooooo to chyba imię ze sobą to niesie .U mnie taki zadymiarz to też Gucio :). Ale słodkie cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dając takie imię , trzeba się liczyć z konsekwencjami ;-P

      Usuń
  8. A to łobuz niezły 😉

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.