niedziela, 14 czerwca 2020

Pierwsze urodzinki Lali ;-)

15 czerwiec to orientacyjna data urodzin naszej Lali :-)
Z tej okazji postanowiłam zrobić kici sesję zdjęciową, zwłaszcza portretową , bo o te zdjęcia najtrudniej ...;-)

Skąd się u nas wzięła można poczytać tutaj →  Pojawiła się Lala ! 

Przez wiele miesięcy jej nosek był czarny i myśleliśmy że tak już zostanie . Aż tu nagle nosek coraz bardziej dwukolorowy - pomarańczowy z czarną obwódką ! :-)














 Nosek kiedyś i dziś 😲


Misie ciągle na fali - Spacer z misiem.


Taka byłam malutka ! 😻😍


Mała kociczka przewróciła nasz dom do góry nogami ! Daje nam wiele radości , choć
przy niej ciągle trzeba mieć oczy dookoła głowy , zwłaszcza gdy jest na balkonie ;-)
Ostatnio najbardziej grandzi z Mikeszkiem , zwłaszcza w nocy !
To są hopki galopki po całym mieszkaniu i po mnie też ! - raz goni Lala Mikeszka , za chwilę Mikeszek goni Lalę 😸
I tak wiele razy w ciągu nocy ! 😼
Sąsiad z dołu pyta czy my mamy stado koni , bo takie są odgłosy u niego ;-))) 😵
Na szczęście nie skarży się , tylko dał znać że słychać 😹

Waga w pierwszym dniu - 90 dkg , dziś 4.100 kg

100 lat Lalciu nasza kochana , wiele radości , przyjaźni z Mikeszkiem i Karmelkiem i duuuużo zdrówka , bo bez niego ani rusz ! 💕 💋😊



19 komentarzy:

  1. Z malej glizdy wyrosla na pelna godnosci kotke. Sto lat, Tra-lala! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrosła duża glizda ;-))))
      Dzięki Panterko :* :D

      Usuń
  2. Sto lat! Dużo zdrówka! Ksenia też miała czarny nosek, a potem zrobił się ciemnoróżowy 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Elu w imieniu Lali :D :*
      A ja myślałam że Ksenia taki nosek ma od zawsze ;-)

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie żbiki różowe nosy mają ;D

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I DUŻO ZDROWIA DLA KSIĘŻNICZKI! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe z tymi noskami ;-)
      Lalcia dziękuje ! ♥ :*

      Usuń
  5. Te 4 kilo więcej zrobiło na mnie wrażenie! Pannica wyrosła, że hoho!
    No i jak taki klocek, a właściwie dwa klocki, bo Mikeszek! - galopują w środku nocy, to nie dziwota, że sąsiedzi się dziwują co też tam u Was się wyrabia :))).
    Moje maluchy ganiają już po dworze, przychodzą do domu bardzo późno takie zmordowane, że przynajmniej do 5 rano można się wyspać - mąż wtedy wstaje na chwilę i znowu je wypuszcza, bo miauczą pod drzwiami. A jeszcze niedawno też mieliśmy takie galopady po naszych głowach :))).
    Dużo zdrówka dla jubilatki! I proszę wygłaskać ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej tylko 3,200 , bo 90 deko było jak do nas trafiła :D
      Jak galopują , to jakby mały piłeczki kauczukowe pod "stopami" , a nie kocie łapki:-)))
      Po mojej głowie przebiegły się trzy noce temu - mam szamę za uchem , a krew się lała fest :/ To mnie wyrwało ze snu o 12,20 w nocy ...
      Koszmar , ale już się goi ;-)

      Dziękujemy Małgosiu , wygłaskam ! :D :*

      Usuń
  6. Nosek jej się zmienił bardzo. Piękna kotka, cudowne ma imię, śliczne z nią zdjęcia. Niech żyje długo i zdrowo, bo radość i miłość to ma już zapewnioną. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć że to nie ta kotka ;-)))
      Dzięki Agnieszko ! ♥

      Usuń
  7. 100 lat dla kociego rozrabiaka 😉. Urocza jest 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia, długiego i szczęśliwego życia Lalu...
    Cudowna koteczka :-)
    Jak to dobrze mieć swój domek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najkociego dla Lalusi i jej kocich kumpli.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ElVo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.