czwartek, 21 stycznia 2016

Słodziak Karmelek ;-)

Dla wielbicieli słodkości mamy garść Karmeleków :-))
















I jak Wam podobam ? ;-)




Ps.:
Moje oczka zdrowieją  , choć jeszcze parę dni leczenia . Poza tym mam inne specyfiki stosować już stale , aby zapobiec nawrotom ...
Za cztery miesiące mam się pokazać u okulisty i zbadamy ponownie oczka .
A tak w ogóle to moje problemy z oczami mogą być wywołane inną chorobą i to też trzeba sprawdzić ...
A ja tak się rwę do lekarza że buty spadają :/



27 komentarzy:

  1. Karmelek piękny, a o oczy trzeba dbać, dla mnie to mega ważne organy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz że dla mnie nie ważny ?
    Od 30 lat leczę oczy i za każdym razem coś nowego wychodzi . Nawet jak będzie znana przyczyna , to te symptomy co już mam mają podłoże genetyczne.
    Samo to skazuje na wieczne problemy które miała już moja babcia , ma też moja mama i zaczyna mieć córcia :(
    Inne przyczyny można tylko potwierdzić , lub wykluczyć. To i tak niewiele zmieni ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Amyszko, Karmelek jak zawsze przesłodki :) To wcielenie wszystkich słodkości świata!

    Współczuję problemów z oczami :( "Genetyczne" nie brzmi dobrze... bo raczej oznacza, że wyleczyć całkowicie się nie da :( Mimo wszystko życzę, aby problemy z oczami jak najmniej dokuczały! I ściskam wszystkie Kotyszki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i Karmelito też :-D
      Ściskamy <3

      Usuń
  4. Takie słodkości nie tuczą, więc proszę o więcej ;)

    Problemy z oczami to nic fajnego, wiem po swoi przykładzie. Odbierałam zastrzyki, 3 serie po 10 dni każda, 2 zastrzyki dziennie w skroń. Nic przyjemnego, ale spowolniło pogłębianie się wady. Zmniejszyć wadę wzroku u mnie może tylko operacja, chociaż i to nie gwarantuje, że wada z powrotem nie będzie się pogłębiać.

    Mam nadzieję, że już nic nowego nie wyjdzie i jak Kasia numi życzę, aby problemy z oczami jak najmniej dokuczały. I żeby u Twojej córki było również dobrze z oczkami! Wizyty u lekarzy to nic przyjemnego, ale czego się nie robi dla zdrowia;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkości będą znowu jak nastrzelam nowych fotek ;-)
      Asiu współczuję problemów z oczkami :((
      Dzięki , dla Ciebie również jak najmniej problemów z oczkami !
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Karmelek ruda słodycz! Piękna sierść <3
    I oby z oczami było dobrze, dbaj o nie! :* Ja sama jestem krótkowidzem i bez soczewek nie wiele widzę, ale jakiś większych problemów sobie nie wyobrażam, przecież oczy mamy tylko jedne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Rudełko ma super futerko , tylko że nie daje się wyczesywać i trzeba kotka częściej odkłaczać ;-)
      Dzięki Anno , dbam , staram się :-)
      Ja mam astygmatyzm - każde oko inna wada. Do dali inne okulary , do bliska inne . Te do dali powinnam nosić zawsze a nie lubię . Teraz jak mam osłabione to noszę i przynajmniej lepiej widzę ;))

      Usuń
  6. Generalnie uwielbiam wszystkie koty i uważam wszystkie za piękne i kochane. Z drugiej strony jestem nieobiektywna, bo mam rudego kota i uważam go za najpiękniejszego i mówię, że rude koty mają to coś w sobie ;) A Karmelek jest piękny, kochany i też ma to coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty. Kocham wszystkie i w każdym nawet "parchatym" widzę potencjalne piękno ;-)
      Rude szczególnie uwielbiam bo kiedyś w dzieciństwie miałam ukochanego rudego kota ,a potem w dorosłym życiu... I każdy skradł serce i tak zostało .
      Karmelek był wymarzonym , wyczekanym , wyszukanym kotkiem :-) I choć z niego Stefek Burczymucha nie oddam nikomu :-))

      Usuń
  7. Słodkie te rudości :-) , u mojej tricolorki najbardziej lubię rude plamki.....Oby z Twoim oczkami było wszystko ok.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tricolorki też uwielbiam , bo miałam kiedyś i wykarmiłam na smoczku :-))
      Dziękuję :-)

      Usuń
  8. Karmelek jest jak słodki cukierek:) Duuuuuuż zdrówka Ci życzę. Oczy to nie przelewki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak z tego twojego Karmelka! :D
    Mam nadzieję, że z oczkami będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooooj zdrowia zyczę, w końcu oczy to najważniejszy zmysł .
    Oby lekarz był tym najlepszym lekarzem.

    No i duuuuuuzo mizianek i buziaków dla Karmelka, MOJEGO ulubionego blogowego kotecka :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu , wydaje mi się że wreszcie jestem w dobrych rękach :-)
      Z Karmelkiem to będzie trudniejsza sprawa , bo on musi chcieć się miziać . Ostatnio nieustannie molestuje o mizianki swojego Pańcia . Więc przekażę niech mizia i buziaki da ;-)))

      Usuń
  11. Karmelek na tronie wygląda jak prawdziwy król. No i oczywiście ze swoim nieodłącznym sznureczkiem :-)
    Wszędzie jakoś ostatnio dużo chorób i u zwierzaków i u ludzi. 3mam kciuki za Twoje zdrówko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , coraz więcej chorób i złych wieści na zaprzyjaźnionych blogach :( Niech już się skończy ta zła passa !
      Dziękuję Aniu :-)

      Usuń
  12. Karmelek cudowny, zresztą jak wszystkie Twoje kotki. Tylko całować i głaskać...
    No i życzę dużo zdrówka, bo wszystko bez niego jest niczym. Ja dla odmiany walczę z zatokami i życia nie mama przez ciągle zatkany nos, a oczy, to chyba jeszcze bardziej dokuczają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję :-)
      A z chorymi zatokami też kiedyś walczyłam. Leki niewiele dały ...
      Ale znalazłam inny skuteczny sposób i leczę siebie i całą rodziną ;-) Świecowanie , a jeszcze lepiej konchowanie uszu !
      Pisałam kiedyś o tym TUTAJ
      Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
    2. Źle podałam gdzie o tym pisałam ;-)
      O świecowaniu pisałam TUTAJ !

      Usuń
  13. śliczny kocurek <3 zdrowiej słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż sobie musiałam do Was wejść, żeby sobie przypomnieć jakie oczy ma Karmelek, tak mnie wciągnął temat koloru oczy :D Nasz Dyziu ma podobne do Karmelka, a Witek ma zdecydowanie bardziej pomarańczowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się wyjaśniło :-D Chciałabym zobaczyć Witka pomarańczowe oczka na żywo ;-))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.