czwartek, 12 marca 2015

Nowe stare ...meble ;)

Najpierw myśleliśmy o tym aby wymienić starą kuchnię na nową. Ale mnie już od dawna chodziło po głowie coś innego ...
Pomysł spodobał się A. i już razem przystąpiliśmy do działania .
Robimy sobie pomalutku , część jest już gotowa to mogę Wam pokazać :-D

Kuchnia jest teraz jasna !
Meble wybielone białym woskiem ( inspiracji jest wiele w necie ) ,wymienione blaty , zlew i sznur w drapaku.
Taborety wymienione na wygodne krzesła .
Do pokoju doszło wielkie lustro , a na podłogę wrócił nowy jasny dywan :-D
Jesteśmy bardzo dumni z naszych rewolucji . Kotkom chyba też się podoba ;)
























Wosk się wyciera więc przetarcia można stylizować do woli ... ;)

















W realu wyglądają lepiej niż na fotach :P

Ps.:
Na prośbę Panterki widok przed ;)




Amyszka z Filipkiem gratis ;)))

Jasny dywan i lustro TUTAJ ;)

17 komentarzy:

  1. A wiesz, czego mi brakuje? Zdjec PRZED i PO, bo zupelnie nie mam porownania. Pamietam tylko, ze ta konstrukcja, na ktorej jest koci drapak, byla w sosnie, ale szafek kuchennych nie pamietam wcale. :)
    Fajnie to w calosci wyglada, zwlaszcza, ze mieszkanie jest niewielkie, wiec jasne kolory optycznie je zwiekszaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Panterko , wrzuciłam coś PRZED ;)
      Właśnie chodziło o rozjaśnienie i powiększenie .

      Usuń
    2. Swietnie, dzieki! Teraz moge sobie porownywac do woli. :)

      Usuń
  2. Fajne fajne :)
    Za nami też coś chodzi, ale kurczę... Jak ogranąć tą kuwetę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro kotom sie podoba to znaczy, że wszystko OK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. :) A Gucio to Mikesza ściąga na dół czy podsadza do góry a może klepie go po pupie?:))) "7"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))
      Niestety proza życia - chce dziabnąć Mikeszka w dupkę ;)))

      Usuń
  5. mnie sie to bardzo podoba, ale mój mąż....szkoda gadać. jemu jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo :D
      Może nie ma co poprawiać ? ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie Wam to wyszło. Kuchnia odświeżona nabrała lekkości. Ja lubię jasne barwy i meble i efekt mi się podoba. Fajnie, że dałaś zdjęcia przed bo tym bardziej widać efekt Waszej pracy. Gratulacje :-)
    I co najważniejsze koty zadowolone ze zmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak pięknie! Super mebelki w tym jasnym kolorze. Ja też mam jasną kuchnię. Bardzo fajny efekt, ciekawe czy to było bardzo pracochłonne. A krzesełka jakie eleganckie, całość jak dla mnie bomba. Tester Gucio wszystko sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest pracochłonne. Tylko że my robiliśmy to stopniowo , bo nam się nie spieszy ;)
      Kolejne elementy były demontowane , malowane na korytarzu , lub strychu i potem ponownie montowane. Przecieranie wstępne na zewnątrz , docieranie w domu .
      Została nam jeszcze wnęka w kuchni do zrobienia.
      Dziękujemy :D

      Usuń
  8. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę dodać, ze ja również jestem wielkim fanem posiadania starych mebli i staram się je powoli odnawiać. Bardzo fajnie, że jak coś top u tapicera https://tapicer.warszawa.pl/ nie ma problemu aby wykonać kilka istotnych napraw.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.