poniedziałek, 26 stycznia 2015

Rozrabianie i spanie :-)

Gucio jak już się fest narozrabia to zasypia tam gdzie padnie . Nic nie uwiera ? ;)


Ja z taką poduszką to bym na pewno nie zasnęła ;)))


Już wolałabym bez poduszki , o tak ...:-)


Jak już się pogoni kota Mikeszkowi , a ten gdzieś się schowa ... Nie wiadomo gdzie ! ;)




To można podokuczać Karmelkowi ...




Do czasu ... aż ten pogoni kota Guciowi ! :-)))


Strach się bać ! ;)


Teraz można odpocząć na piecyku ...




Czy gdzie tam kto chce ...;)










Dobrego tygodnia kochani !



21 komentarzy:

  1. Gucio pozarl okulary, to dla niepoznaki pospi na futerale. Moze nie zauwazo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to,too:)
    A u Was zima?czy to foty z ubiegłego roku?:P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni była piękna zima. Dziś prawie zniknął , choć co rusz sypie drobny śnieżek ;)

      Usuń
  3. Czasami mam wrażenie, że im bardziej niewygodnie (w mniemaniu człowieka), tym wygodniej dla kota ;) Kochane, łobuzowate pyszczunie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być kotem żeby to zrozumieć ;))
      To fakt , kochane bardzo ! :D

      Usuń
  4. Ale macie wesoło ;) Z taką zgrają łobuzów żaden dzień ani tydzień nie może być zły! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , dopóki są zdrowe to nie możemy narzekać. Mikesz chyba wie że się martwię się ostatnio o Maciusia , bo śpi ze mną każdej nocy prawie na mojej głowie ;)
      Pociesza mnie ...

      Usuń
  5. Dobrego tygodnia!
    No łobuz z tego Gucia nieznośny :)
    A Mikesz wspaniale się schował pod kocykiem, nie dziwię się, że tam Gucio go nie dopadł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane rozrabiaki <3 moja Dyńcia jak była mniejsza ze zmęczenie usnęła z główką na pudełku pomidorów :D co do laserków miałaś rację, kupiłam dwa od razu i moje chłopaki się nie mogli nabawić wczoraj, dziewczynki z boku obserwowały z dużą dozą obawy w oczyskach, może jeszcze jakoś je zachęcę do pogoni za czerwoną kropką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że już się bawią :-)
    Nawet mojej mamy stary Wacek zaczął za laserkiem brykać , a na początku tylko patrzył jak Maciek się bawi :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziaki, urwisy kochane! Ślicznie zasypiają potem zmęczone, a najbardziej rozczula mnie chyba Karmelek, jak zasypia na kocyku głową w dół. Mam wrażenie,że słyszę nawet jego ciumkanie. Gucio musi być bardzo zmęczony, że zasypia tam, gdzie padnie.
    Życzę miłej reszty tygodnia, bo to już środa. Kończę pić kawę i lecę do pracy. Pozdrawiam-:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wszystkie rozczulają jak śpią ;-))
      A jak mi spać nie dają - taki rudy jeden najbardziej , to nie powiem co sobie myślę :-P
      Karmelito ciumka że zagłusza film :-)))
      Miłego Iwonko !
      Pozdrowionka !

      Usuń
  9. Słodziaki :)... Gucio fajnie śpi :D...!

    OdpowiedzUsuń
  10. Amyszko zapomniałam powiedzieć, że mam identyczne magnesy na lodówce, w kształcie serca i z kotami. To pamiątki z wakacyjnych wyjazdów nad morze, kiedy jest dużo czasu na wyszukiwanie fajnych rzeczy, oczywiście kocich.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie :-)
      Ja też z wakacji , czy z wycieczek ... ;)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.