sobota, 12 lipca 2014

Ulubione zajęcia Karmelka ?... ;)

Drzemka najlepiej z jedną łapką do przodu ;)


Czasem nawet z dwiema ;)))


Dzień bez sznureczka to dzień stracony, wiadomo ;))








-------------






-------------
Zawsze pod łapką ... Laska Karmelka ;)




 Dla odmiany można kimnąć się w koszyczku :-)




 Czasem ,dla świętego spokoju  trzeba zaszyć się w domku...!






Jak najdzie ochota to jeszcze pociumkać kocyk i już cały happy ...


Można zakończyć dzień ... :-)

Oczywiście są jeszcze w międzyczasie posiłki , są wypady na balkon i miaukolenie pod drzwiami. Czasem jakaś potyczka z ktorymś z kotów , albo tylko noski-noski , czy podtykanie pyszczka do lizania ;)
Tak ,tak ! On o te kocie czułości potrafi się upomnieć. A jak nie dostanie tego co chce, to paca łapką ;)))
Zabawy z Pańcią też są mile widziane ;)

Ps.:
My jutro wybieramy się do Lwówka Śląskiego na Agatowe Lato :-)

 Miłego wieczoru i niedzieli !




19 komentarzy:

  1. Musi byc ciekawe to agatowe lato. Z poczatku pomyslalam, ze chodzi o jakas Agate :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaty żadnej nie znam ;)))
      Agatowe Lato było bardzo ciekawe :D

      Usuń
  2. przeczytałam "ulubione zdjęcia" i szukam ich. ech, co ślepemu po okularach...
    uwielbiam agaty. są przepiękne!
    udanej wyprawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobre ;)))
      Mało Ci zdjęć ? ;)
      Dzięki , było ekstra :-)

      Usuń
  3. Słodziak ten Karmelek kochany!
    Fajna impreza to "Agatowe lato", dużo się dzieje, ale nie byłam w tym roku. Czytałam natomiast artykuł i oglądałam super zdjęcia na jelonce. Dla zainteresowanych : www.jelonka.com.
    Amyszko życzę udanej wyprawy i oczywiście czekamy na Twoje zdjęcia z imprezy:)))
    Mam nadzieję, że zaopatrzysz się w ciekawe okazy kamieni, pozdrawiam-:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko , faktycznie bardzo dużo się działo :-))
      Mam pewien niedosyt ... że za krótko tam byliśmy ...
      Fot nie ma bo aparatu nie wzięłam , a poza tym w takim tłoku zrobić zdjęcie to wyczyn ;)
      Kamyki pokażę , pozdrawiam ! :-)

      Usuń
  4. Karmelek ciekawie spędza niedzielę :) Słodziak :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się bawią Twoje kociaki Amyszko...
    moje to tylko zimową porą kiedy mają od jesieni kwarantannę w wychodzeniu na dwór... a tak... to tylko czekają kiedy taras otworzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te domowe tak mają Joanno :-))
      I tak dobrze że mogą na balkon kiedy tylko chcą ;)

      Usuń
  6. Mefisto lubi pociumkać kocyk przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być fajny widok ! Chcę zobaczyć :-)

      Usuń
  7. Mefisto tez lubi pocumkac kocyk :)
    Pieeekny rudziel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karmelkowy dzień :-)
    Faaaaaaaaaaajny .... u moich kociastych prawie cały przespany ...
    Mizianki dla mojego ulubionego rudzielca :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Alu :-))
      W dzień to u nas też głownie spanie ,ale nocami ... szkoda gadać ! ;)

      Usuń
  9. Karmel jest cudny :)!... :) Urwis też tak śpi z jedną łapką lub dwiema :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie Urwis też :-))
      A mnie rozbraja to jego wystawianie łapki. Nawet jak w budce śpi to łapka na zewnątrz - mój jest ten kawałek podłogi ! :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.