piątek, 4 lipca 2014

Walka na miny ! ;))

Jak już wiecie koty mają od niedawna  nowe ulubione miejsce - na barku.
Użytkownicy zmieniają się jak w kalejdoskopie ;)
Czasem bezboleśnie - jeden zejdzie , drugi wejdzie i spoko ...
Ale czasem chcą dwa na raz , ale na dwa to trochę za mało miejsca , zwłaszcza jak żaden nie chce ustąpić choć kawałka ;)
Tak właśnie było w tym wypadku .

Na miejsce w którym już leżał jak Lord Koks Gucio , miał chrapkę też Mikesz .
I nawet próbował zrobić groźną minę , ale chyba Gucio nie bardzo się przestraszył ...;-)))


 Gucio robi straszniejszą ? ;))


Jeszcze łapami macha !


Nie da się wytrzymać tego wzroku :/


Co by tu teraz zrobić ?


To może łapoczyny pomogą ? ;))


Twoje mięciutkie łapki mi nie straszne ! ;)


A mi twoje miny też ! ...


Pomyślałem sobie że pozwolę ci tu jeszcze poleżeć ...


Poznaj moje dobre serce !


I po co mi zawracał głowę ?


Nareszcie spokój ;)



Karmelek też lubi to miejsce :-)



Guciowi to nie po nosie ,ale musi zdzierżyć. Mowa ciała mówi sama za siebie ;))










Miłego , leniwego ! ;))

Ps.:
Wróciły upały !
A jeszcze się poskarżę na Karmelka. Dziś w nocy już miał jedzonko , a też nie dał mi spać :( Miaukolenie niemal bez przerwy. Najdłuższa cisza -2 godziny !
Masakra jakaś z tym kotem 


18 komentarzy:

  1. Współczuję nieprzespanych nocy, u nas czasem Rudasek nad ranem lub w nocy zaczyna zaczepiać psa i wtedy się budzę i jestem strrrrrasznie zła.
    A te płyty obok barku - bezpieczne???
    Jakie śliczne te miny kocie, głaski dla wszystkich trzech przystojniaków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna dla mnie pociecha że nie muszę do roboty iść , bo bym chyba kota zamordowała ;)
      Płyty bezpieczne, to bardzo stabilny stojak.
      Dziękujemy Aniu i odgłaskujemy :-))

      Usuń
  2. Żałuję, że moje koty się zbytnio nie lubią :(
    Czasem zdarzają się wzajemne pacania łapkami, ale potem jest ucieczka jednej.
    Chciałabym żeby moje koty umiały się razem bawić :-)

    Ale chcę niemożliwego niestety :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak się pacają łapkami to już nieźle :-))

      Usuń
  3. Zapytam tak, jak mawiala dawno temu jedna z moich corek: Moze cos JEMU boli? I dlatego tak miaukoli. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może , już nawet smarowałam w nocy te dziąsła. Miziałam , karmiłam , głaskałam ...
      Ale on nie miauczy jak ja się budzę , tylko jak śpię ! ;)
      W dzień to już w ogóle kota nie ma. Śpi , ewentualnie czyha pod drzwiami żeby ktoś wszedł , albo wyszedł i daje nogę na korytarz. Wtedy to jest wniebowzięty ;))
      Taki to gagatek jest !

      Usuń
  4. O dobrą miejscówkę trzeba walczyć ;) Bardzo fajny masz stojak na płyty, z kotem :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywalczona lepiej smakuje :-))
      A stojak upolowany na pchlim targu , chyba za 15 zeta :-D
      Dzięki ! :-)

      Usuń
  5. No to teraz potrzebny...drugi barek:)))
    Jaka fajna historyjka może wyjść z ciągu zdjęć:)
    Miłego i leniwego.Ja znikam na tydzień do koleżanki,która ma pięć kotów i od niedawna szczeniaka-sunię basenji.Owczarka już się urlopuje w psim hotelu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł ;)))
      Dla Ciebie również Orko ! Miłego u koleżanki i jej zwierzyńca ! :-)
      Owczarka na pewno ma tam dobrze , wytrzyma ;)

      Dziękujemy :-)

      Usuń
  6. Gucio swoją szatą bardzo przypomina mi mojego Ziomka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja tez duzo miaukoli ostatnio.ale to chyba przez to ze chce wyjsc na dwor...mam nadzieje ze nic nie boli...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz może nie na dwór , bo cykor straszny ,ale na korytarz jak najbardziej ! ;))

      Usuń
  8. Coś chce Karmelek ... Tylko co ??
    Cudne te zdjęcia na barku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu miaukoli głównie pod drzwiami na klatkę schodową. Jego marzenie to chyba brak drzwi wyjściowych ;)) No i jak go pogonię spod drzwi to miaukoli na balkonie. Skarży się sąsiadom że go tu siłą przetrzymujemy ;)

      Usuń
  9. Fajny stojak na płyt, tematyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.