poniedziałek, 14 lipca 2014

Kolejny kot ! ;)

Lwóweckie Agatowe Lato za nami . Mam pewien niedosyt tym razem , bo jakoś tak szybko przemknęliśmy przez te tłumy straganów i ludzi...
Tyle ciekawych rzeczy widziałam , a kocich gadżetów od metra ! ;))
Figurki z minerałów, różne witrażowe kocie cacka z kamieni półszlachetnych , broszki , przywieszki. Było też malarstwo kocie na drewnie. Same piękne rzeczy.
Nic jednak Wam nie pokażę bo nie robiłam zdjęć ! Aparat został w domu ://
Obiecuję - następnym razem się poprawię i narobię dużo zdjęć :-)
Najpierw tylko oglądałam , potem szukałam tych straganów gdzie coś upatrzyłam ... Nie wszędzie umiałam  wrócić , ale może to i dobrze ;)
Ale co nieco kupiłam ... Mamy nowego kota ! ;)))
Ametyst , wysokość 5 cm .
Zdjęcia nie oddają urody. W słońcu jasny , w cieniu ciemny ...

 Mikeszka łapki w gratisie :-D











Jeszcze dwa wisiorki - jeden to agat , drugi ametyst :-) Nie wiem czy będę nosić ale bardzo mi się spodobały ;))


Przy okazji pokażę Wam jeszcze moje inne kocie rzeczy z ostatniego okresu .
Dwie kocie koszulki ...


I torbę na zakupy z Garfieldem ;))


A jeszcze takie małe notesiki kocie ;))



Deczko przegięcie z tymi kocimi rzeczami prawda ? ;)))




18 komentarzy:

  1. E tam, zaraz przegiecie! Koty sa zawsze fajne, a ten lawendowy ametystowy przeuroczy. Widze, ze podoba sie nawet Mikeszowi. I slusznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Panterko :-))
      Mikeszek uznał że niegroźny ;)

      Usuń
  2. jakie przegięcie? ja nie mam nic kociego. u nas same wymalowane baby na wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  3. i chciałam powiedzieć, że ametystowy jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dlatego jak kocich gadżetów nie zbieram. Sfiksowałabym kompletnie :)
    Ametystowy - śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Cię , ja zawsze się skuszę ;)
      Dziękuję :-))

      Usuń
  5. kocich gadzetow nigdy nie za wiele :)
    koszki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. No śliczny ten nowy koteczek! Też mam dużo kocich gadżetów i uważam, ze są bardzo fajne. Nie wiem jak to się dzieje, ale takie kocie ozdoby wszędzie wypatrzę. Nawet jak jestem u znajomych. Staram się już tylko nie kupować nowych, ale wiem jak to kusi...
    Pozdrowionka-:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram nie kupować ;)))
      Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Eee tam, zaraz przegięcie. To po prostu obowiąkowa dostawa nowości :-) Sam ametystowy kotek cudny, a już w połączeniu z czarnymi łapeczkami - bossski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba z Gartfieldem jest najlepsza 😃😃😃 w ogóle fajne te kocie gadżety. Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu , torba już się mocno zużyła ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.