piątek, 11 lipca 2014

Nocne Mikeszka brykanie ;))

Ciągle mam ochotę ogłosić na blogu przerwę wakacyjną  , ale może jeszcze nie teraz ...
Bo to że mi się nie chce pisać , nie znaczy że kotom też się nic nie chce ;)
One brykają jak zwykle i to nie zawsze wtedy kiedy ja bym chciała ;))
Według mnie w nocy się śpi , ale moje koty uważają że niekoniecznie .
Nawet Mikeszek ten grzeczny potulny kotecek , rozbrykał się jak dziki zając !
I jak tu spać ?
Mam wiecznie zarwane noce, bo wtedy kiedy mnie się chce spać , one harcują . A jak mnie się już nie chce to one pokotem leżą :/ Jakoś nie możemy się zgrać ostatnio ...
Mikeszek jest taki słodki jak bryka że nie potrafię się na niego gniewać.
Zobaczcie sami ... ;)





















Na koniec tak się przytuli i pozamiatane ;)))




 A w dzień to kotka nie ma ... ;))






Miłego weekendu kochani ! :-)



8 komentarzy:

  1. Kot musi przeciez odespac noc, wiec w dzien go nie ma. To przeciez logiczne, prawda?
    Nasze potrafia sie w nocy wzajemnie ganiac. PO NAS. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że ja w dzień nie umiem spać :/
      A to bieganie po nas to też znam - głównie Gucio-Mikezsz ;)))

      Usuń
  2. Widocznie koty przestawiły się teraz na tryb nocny. W dzień śpią, a w nocy imprezują :)

    Moje też czasem przychodzą po całej nocy spędzonej poza domem i śpią jak zabite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje przynajmniej mają wychodne i możesz w nocy spać ;))

      Usuń
  3. oj tam, oj tam! nocą są ciekawsze łowy, które w dzień się odsypia. a, że ludzie tego nie rozumieją....

    OdpowiedzUsuń
  4. W nocy jest lepsza zabawa, a po takim przytuleniu wszystko można wybaczyć ;) I widzę nadal panna młoda u Mikeszka ma wzięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś znowu się do mnie przytulił :-) A wcześniej to mnie zawsze łapką paca i chce żeby go miziać ;))
      Tak panna młoda ma ciągle wzięcie u Mikeszka :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.