czwartek, 28 marca 2024

Akwarele - kaczuchy i urodzinki 17 i 12

Kolejny miesiąc się kończy, a ja ani jednego wpisu w marcu nie zrobiłam ;-)))

Coraz lepiej mi to idzie nie sądzicie ? W kwestii zaniku bloga -P

Ale pora dać znać co u nas , póki jeszcze mam ochotę ;-)

Ano właśnie 1 marca (orientacyjne) Mikeszkowi stuknęło 12 lat , a Karmelkowi lada dzień - bo już 1 kwietnia - stuknie 17 lat (!) 

Jak na swój wiek kotki maja się całkiem nieźle , choć każdemu z nich coś tam , coś tam dolega...

Ale nie będziemy tu biadolić , bo póki co jest w miarę dobrze :-)

Niech się cieszą życiem jak najdłużej i oby w jak najlepszej formie :D

-----------------------------

A teraz obrazek jaki namalowałam na prezent. Myślę że na wieś pasuje jak ulał ;-)))

Pocieszne kaczuchy ;-)



 

Format 30x40 cm

Inspiracja https://Jurga Ryan Art

Kapitalnie maluje ta artystka. Można obejrzeć całą galerię ;-)

Na koniec nasi koci jubilaci ...💗


Kochani przy okazji życzymy spokojnych , zdrowych , ciepłych i spokojnych Świąt Wielkanocnych , mokrego dyngusa, smacznego jajka i niech te święta będą jak bajka :-)

Do miłego ! 💚💛💜

 


6 komentarzy:

  1. Chłopakom - sto lat, sto lat!!! W zdrowiu jak najlepszym!
    W kwestii zaniku bloga, to niestety mam to samo... postanowienia i plany sobie, a życie sobie, zawsze coś ważniejszego się dzieje i blog podupada. W marcu chyba już nic nie opublikuję, chociaż, jak zwykle, mam kilka roboczych postów prawie-prawie gotowych.
    Akwarelka cudna, nawet ładniejsza niż pierwowzór :). Bardzo mi się podobają Twoje obrazki, zawsze z przyjemnością je oglądam.
    A ja ciągle eksperymentuję z technikami, niedawno zabrałam się za kredki, teraz zatęskniłam za akwarelami, ale to chyba nie jest dobre, bo w sumie niezbyt często siadam do malowania i jak tak coraz to zmieniam technikę, to w końcu w niczym nie czuję się dobra. Ty postawiłaś na akwarele i widać ten postęp, klasa mistrzowska! Podziwiam i gratuluję :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Małgosiu miód na me serce lejesz tymi komplementami :-D Aż tak Ci się podobają moje kaczuchy ? Jestem w szoku ;-))) A wiesz jak je malowałam , to nawet pomyślałam o Tobie i Twoim wpisie Białe na białym. W moim wypadku czysta biel to czysta kartka , a biel kaczek to mieszanki różnych kolorów ;-)
      Dzięki serdeczne w imieniu Karmelka i Mikeszka ♥
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  2. Zdrowia życzymy Koteczkom!!! Niech biją rekordy wiekowe! 🧡💜💙💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych Świąt! 🐣🐏🥚🐇

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.