niedziela, 6 września 2020

Lato odchodzi ...

Nie da się ukryć że lato odchodzi. Nagle skończyły się upały , dni coraz chłodniejsze , a noce jeszcze bardziej. Dlatego coraz częściej życie przenosi się z balkonu do domu ...;-)
Nie powiem że łatwo to wyegzekwować , zwłaszcza jeśli chodzi o Lalę . Bo jej to nawet deszcz i zimno nie przeszkadza ! ;-P
Chłopaki jednak bardziej doceniają domowe ciepełko :-D






Ulubiona miejscówka Lali w dzień ...










Dopóki w miarę ciepło , to wietrzymy futerka :-)












Lala nadal rozdaje buziaczki :-)






Nie zawsze z wzajemnością ;-)))



Do miłego kochani ! 💖

6 komentarzy:

  1. Ja mam nadzieję, że będzie jeszcze długa, ciepła i słoneczna złota polska jesień :). Wściekłe upały niech sobie idą precz, ale tak ze 20 stopni byłoby mile widziane, aż do listopada najlepiej! Nasze futrzaki też jeszcze nie chcą mieszkać w domu. Jak się zapowiada zimna albo deszczowa noc, to próbujemy je chociaż na parę godzin przytrzymać w domu, ale wtedy awanturują się i miauczą pod drzwiami, że krzywda im się dzieje. Tylko emerytka Czarnuszka woli domowe ciepełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Małgosiu , też mam nadzieję że jesień będzie długa ,ciepła i słoneczna ! :D
      U Nas tylko "senior" Karmelek woli w domku być ;-)

      Usuń
  2. Koteczki jak zwykle prześliczne ❤️A mi jest szkoda lata 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szkoda lata i już tęsknię za kolejnym ! ;-)))

      Usuń
  3. mi jest już notorycznie zimno, ratuje mnie herabata z cytryna i ciepły koc na kanapie no i mój kotek grzejący mi nogi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak tylko poczuję chłodek , wskakuję w ciepłe misiowe kapciuszki , pomimo lata ;-P

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.