poniedziałek, 21 września 2020

Pod okienkiem ;-)

W chłodniejsze słoneczne dni  najlepszą miejscówką jest skąpana słońcem podłoga  pod oknem balkonowym ;-)

Karmelek jest mistrzem w leżingu podokiennym :D

Jest tylko jeden problem , psotnica Lalcia zawsze musi wcisnąć swoje 5 groszy ;-)))

Tak to zazwyczaj wygląda ! ;-)

Cel namierzony !





Zobacz jaka jestem grzeczna :-)

Niewiniątko po prostu - To rude futerko mocno mnie przyciąga  ;-P

Bliżej się nie da ! ;-)))

Na szczęście Karmelek nic sobie z tego nie robi :-)

Relax to relax ! 😺


Na deser misiaczek Mikeszek podokieny 😃


 Do miłego kochani !


18 komentarzy:

  1. Mój kot też lubi wylegiwać się pod oknem balkonowym, nawet w najmniejszym paśmie słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje tez się w promieniach słońca smażą niczym żmije w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale im tam dobrze :) wylegują się ile mogą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest słonko jest szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rudziel wie jak się zrelaxować :) One coś w sobie mają, że to takie misie ciepluszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala lubi towarzystwo. Tak bardzo przypomina moją Maję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lala to przylepka, ona lgnie do nas i do swoich "braci" :D
      Wszędzie jej pełno !

      Usuń
  7. Acha Karmelek i te jego jesienne kolory ❤️To moj ulubieniec wśród kotyszków 😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło Anko, a najbardziej Karmelkowi :D

      Usuń
  8. Jestem w szoku, jaka Lala jest olbrzymia! Nasza Ksenia jest przecież starsza, a chuda jak szczypior.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lepiej jak kot jest szczupły , tak mi się wydaje. Byle nie za chudy ... Lalcia jet trochę za kluskowata, ale co zrobić skoro ma apetyt :D
      Nie wiem jak Ty , ale ja nie wydzielam kotom jedzonka, może w tym jest problem ;-)

      Usuń
  9. Są przesłodkie a ten rudzielec w słoneczku to jakaś totalna magia dla fotografa :D Moja Leia pewnie chętnie dołączyłaby do zabawy przy firance :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat rudzielec nie lubi pozować i ciężko mu zrobić jakieś bliższe ujęcie ;-) Takie z oddali proszę bardzo ! :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.