środa, 13 września 2017

Akwarele odc.2 - Kocio-kaktus i kaktus ;-)

Jak już wiecie wzięłam się za malowanie.
W oczekiwaniu na lepszy blok , farby i pędzel  maluję tym co mam...
Niestety nie napięłam kartki i obrazek się trochę pofalował ;-)
Ale nic to , nie będę pokazywać tylko  udanych prac ;-)))

Spróbuję namalować podobny innymi farbami i na lepszym papierze. A teraz odsłona !
Kocio-kaktus ! ;-)))


I moje pierwsze dwa obrazki :-)
Wymiary 24x32 cm 



Moje pomysły jak na razie biorę z internetu. Pierwszy kaktus był moją interpretacją obrazka znalezionego na Pinteresie Kaktus .

 Kocio-kaktus to moja interpretacja obrazka z filmiku instruktażowego z YouTube:
Kocio - kaktus ;-)
Dużo ważnych wskazówek dla początkujących rysowników ;-)
Naucz się rysować.

6 sierpnia pokazywałam Wam jaki mi wyrósł imbir od wiosny TUTAJ.
Wtedy miał dwa badyle ;-) Teraz wypuścił kolejne dwa i znowu rosną jak na drożdżach ;-)))
Zobaczcie jaki mam ogródek w kuchni :-)


Fajna palma z niego wyrosła :-)






Na koniec nasz rudziaszek i jego ulubiony punkt obserwacyjny :-D













Do zobaczyska  ! ;-)


26 komentarzy:

  1. Kociokaktus super :)!... Karmelek cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudziaszek cudnie rozjaśnia ten dzisiejszy pochmurny i wietrzny dzień 😊 Czekam na portrety trzech futer 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelek to nasze słoneczko ;-)
      A dziś kolejny pochmurny dzień ...
      Może kiedyś machnę kotyszkowe portrety , kto wie ;-)))

      Usuń
  3. Zdolniacha z Ciebie, Amyszka! Nie tylko podazasz sladami Matejki, to jeszcze palmy hodujesz imbirowe. :) No no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Panterko :-)
      Do Matejki to mi daleko !
      Ale malowania daje mi dużo radości ,a przecież o to w tym wszystkim chodzi ;-)

      Usuń
  4. On ma takie mądre spojrzenie...
    A ten kociokaktus cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swoje Karmelkowe przemyślenia i to widać w spojrzeniu...
      Dzięki serdeczne ! :D

      Usuń
  5. Fajny masz ogródek a imbir u mnie rośnie podobnie :-)
    Głaski dla Rudziaszka :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Ogródek cieszy nasze oczka :D
      Dziękujemy Krysiu , wygłaskam zaraz ! :-)))

      Usuń
  6. Oszsz, kociokaktus jest extra :-)
    Maluj , maluj będzie coraz więcej tych obrazków...
    Dobrze Ci wychodzi malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociokaktus świetny, bardzo pomysłowy:) Czekam na ciąg dalszy kocioroślinnych obrazków
    A żywe kociaste nie interesują się zieleniną w doniczkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Red Fuchsia555 :-)
      Na razie się nie interesują , bo mają na balkonie trawę. Nie wiem jak będzie w zimę ... ;-)

      Usuń
  8. Super! Idziesz jak burza z tym malowaniem i efekty są zachwycające! Aż trudno uwierzyć, że miałaś długą przerwę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za tak miły komentarz :D
      Sama jestem dla siebie bardzo krytyczna i samo pokazanie pracy jest dla mnie wyzwaniem ;-)
      Teraz widzę że nie ma się czego bać ;-)))

      Usuń
  9. Rysuneczki prześliczne!!! Możesz być z siebie dumna:))
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten kiciuś, ma taki fajny wyraz pysia. A z innej beczki - co można zrobić z takim wyrośniętym imbirem, bo znam tylko zalety kłącza,a zieleniny nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luno :D
      Nie wiem co z tym imbirem , rośnie sobie jak kwiatek to niech sobie rośnie. Chyba tylko dekoracja ;-)))

      Usuń
  11. Kociokaktus piękny i pomysłowy... ♥♥ czekam na więcej dzieł :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roxano :-) Właśnie coś stworzyłam , muszę tylko wpis zrobić ;-)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  12. Kot super! Tak czułam, ze motyw koci się pojawi ;) to teraz czekam na sportretowanie Karmelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu :-D
      Nie wiem kiedy to nastąpi, prawda jest taka że boję się brać za moje koty ;-)))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.