niedziela, 10 lutego 2019

Rozczulacze ;-)

Rozczulają mnie te nasze kotyszki co rusz. Na przykład jak widzę rozkoszującego się na kilku poduchach i kocyku naszego czarnuszka Mikeszka w takiej pozie ...;-)







Albo gdy widzę naszego rudziaszka Karmelka w swoim ukochanym koszyczku, w różnych rozkosznych pozach ...;-)










 I gdy Gucio już na mnie czeka w łazience, zanim naleję wodę do wanny ...;-)




Bo on zawsze musi być tam gdzie ja, a wie że zaraz będzie kąpiel ;-)))

I tak by wymieniał bez końca , ale na dziś starczy... ;-P

Ciekawe czy Wy też macie takie rozczulacze jak ja  ?
Czekam na odpowiedź , albo Wasze wpisy ;-)



 Do miłego !



21 komentarzy:

  1. Hehe to my tak jakby jednocześnie daliśmy wpis ze slodziakami ^^ ja tez mam w łazience podgladaczy :) Mikesz rozwala system :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich widoków nigdy za wiele Drevni Kocurku :D

      Usuń
  2. No jak nie jak tak. W koncu co chwile wklejam jakies fotki rozczulaczy na fejsunia. Dobrze, ze sa, bo sam chlop by mnie tak nie porozczulal. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że dobrze że są , bo przecież naszych ślubnych też rozczulają ...;-)))

      Usuń
  3. Ja też jestem monotematyczna - Gustaw, jako mój główny temat.😍

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, Kicia to zdecydowanie rozczulacz - ale nawet ptaszki co przylatują do karmnika bywają rozczulające, zwłaszcza że wiem, że to ciągle te same. Trudno się nie uśmiechnąć patrząc na parę sierpówek siedzących obok siebie i zgodnie jedzących śniadanie, albo na wróblowe harce i sprzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz mam to samo jeśli chodzi o ptaszki ;-) Do nas głównie przylatują mazurki i sikorki bogatki :D

      Usuń
  5. Moje kotki to mega rozczulacze 😻 te ich pysia zawsze powodują u mnie uśmiech i radość 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzysz na swojego kota po raz tysięczny i nadal tak samo cie rozkleja jego słodycz... coś o tym wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego już sobie nie wyobrażam domu bez kota, czy jakiegokolwiek zwierzaka ;-)

      Usuń
  7. Oooo tak , tez uwielbiam obserwować te swoje mruczadła ;). Koty są cudne w pozach, spojrzeniach..... czasami aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one nawet po przebudzeniu są cudne, w przeciwieństwie do człowieka ;-)))

      Usuń
  8. Koty to najsłodsze stworzenia na świecie, nieważne czy mały, czy duży, czy młody, czy stary. Po prostu koty tak mają, że rozczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie te Twoje Kotyszki :-)
    Ale chyba wszystkie koty tak mają,że rozczulają :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh! Faktycznie rozczulacze! Super zdjęcia. Ja też mam całą mase kocich fot na telefonie, ale jakoś nie wrzucam ich bardzo dużo do sieci. Większość jest dla mnie, czasem wysyłam je koleżankom na messengerze :D One też kociary więc z chęcią oglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog powstał z myśla o moich kotach i tu są głownie ich zdjęcia , więc ten, tego no ...;-)))
      Dla rozczulania głównie ;-P

      Usuń
  11. Ale słodziaki *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.