poniedziałek, 12 listopada 2018

Rysunki cz.1

Jakoś ostatnio nie mogę ruszyć z malowaniem 😕
Przymierzam się godzinami , szukam pomysłu , robię szkic i ... po raz kolejny wrzucam do szuflady ;-/
Im dłuższa trwa przerwa , tym trudniej mi ruszyć z kolejną pracą .
Po kilku tak żenujących próbach, postanowiłam zrobić sobie przerwę w malowaniu.
Żeby jednak nie tracić czasu, pomyślałam że warto by było poćwiczyć rękę w rysowaniu.
Po tak długiej przerwie w tworzeniu moja ręka jest niepewna i co rusz zawodzi :/
Teraz widzę że dużo pracy przede mną...
Wiele nieudanych prób idzie do kosza , niektóre sobie zachowam , niektóre opublikuję żeby można było porównać efekty moich ćwiczeń ;-)

I tak pierwsze piórka rysowane cienkopisem ...




Tego nie da się zetrzeć gumką , więc dokładnie widać w którym miejscu ręka zadrżała ;-)
Jak widać daleko mi jeszcze do podziwianej przeze mnie Małgosi z bloga Sztuka w papilotach.
Ale przyznam że takie rysowanie naprawdę wciąga ! ;-)

Wcześniej pracowałam nad kroplami i wyszło coś takiego ...


To tylko ołówek i biała zwykła kredka , której prawie nie widać , więc poprawiałam białym cienkopisem.
Jedna kropla poprawiana czarnym cienkopisem , co chyba za dobrze nie wygląda ;-)

Fajna stronka Jak lepiej rysować.

Pozdrawiamy leniwie ! :D



Do miłego !



14 komentarzy:

  1. Czarny kot3k na ziarnku grochu wymiata :)
    u mnie z kolorowaniem tak samo odpuscilam sobie i jakoś tak czeka i czeka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam że czarny księciunio skradnie szoł ;-)))

      Usuń
  2. Kotek na ziarnku grochu. Kropelki bardzo kropelkowe, a to chyba ważne. Ta z czarnym cienkopisem najmniej naturalna. Piórka super. Też mam nadal niepewną rękę. A przez jakiś czas ćwiczyłam lewą rękę nawet, żeby aktywować mózg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Luno , mam nadzieję że z czasem ręka będzie bardziej posłuszna i efekty będą lepsze ;-)
      Lewą robię wszystko, ale pisać i rysować jeszcze nie próbowałam.
      W sumie to dopiero w szkole średniej moja wychowawczyni uświadomiła mi że jestem mańkutem ;-)))
      To Ona zauważyła na wykopkach że zbieram ziemniaki tylko lewą ręką . Jak się zastanowiłam to faktycznie niemal wszystko robię lewą ręką . Mam ją bardziej sprawną i silniejszą.
      Oczy maluję każdą ręką osobno - lewą lewe , prawą prawe. Myślałam że każdy tak ma , a okazało się że nie ;-)

      Usuń
  3. Kropelki niektóre wyszły bardzo naturalnie....ale oczywiście Mikeszek król 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropelki wyszły świetnie! :)
    Mi ostatnio wróciło trochę weny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Królewicz na ziarnku grochu :))).
    Nie masz pojęcia, jak mnie ucieszyły Twoje piórka :))). Śliczny rysunek! A ja właśnie wczoraj wyciągnęłam swoje piórkowe rysunki i też zatęskniłam za tym tematem :). Kropelki też planuję potrenować, podglądałam na Pintereście, Twoje też będą dla mnie świetną inspiracją. Moim zdaniem w obu wersjach wyglądają doskonale, ta z cienkopisem taka bardziej "charakterna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę że się cieszysz Małgosiu :-)))
      Dzięki serdeczne ! Też mam zamiar jeszcze ten temat pociągnąć ...;-)
      Bardzo jestem ciekawa tych Twoich kropelek , to dopiero będzie mistrzostwo świata !

      Usuń
  6. Dwa pióra są takie realistyczne! I te krople też! Łał!

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę... widzę kocią księżniczkę na ziarnku grochu...
    Twoje malowanki - przepiękne :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej czarny ksieciunio ;-)))
      Dziękuje Joanno i pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.