poniedziałek, 27 lutego 2017

Wiosennie :-D

W ostatnim wpisie cieszyliśmy się pierwszymi oznakami wiosny ,a już na drugi dzień wszystko zmieniło się o 180 stopni ...
Niemal tydzień było paskudnie , wiało jak szlag i było bardzo zimno. Do tego padał jak nie deszcz to śnieg :/
Aż tu dziś gorąc !
W dzień 14 stopni, w słońcu jeszcze więcej ;-)
Nareszcie można było wypucować balkon i wypuścić koty , coby mogły się poopalać ;-)
Trzy ogonki razem ...






























Dziś pierwszy raz w tym roku powiesiłam pranie na balkonie. Uprzątnęłam też uschnięte badyle wrzosów i zrobiłam miejsce na nowe kwiatuszki.
Już niedługo mam nadzieję będziemy cieszyć się nowymi roślinkami :-)

-------------------
W zeszłym roku o tej porze jeszcze tu nie mieszkaliśmy. Kończyliśmy remont i urządzanie mieszkanka i dopiero szykowaliśmy się do przeprowadzki.
Równo rok temu (27.02.2016r) pokazywałam Wam efekt mojej pracy nad renowacją mojego wymarzonego kredensiku - o TUTAJ:-)

Przeprowadzka była 16 marca 2016 roku.

15 komentarzy:

  1. No to zeby Wam za cieplo i zbyt milo nie bylo, przesylam dzisiejszy wicher. U nas pogoda byla podobna, slonce i dosc cieplo, aaale... pizdzilo jak w kieleckiem, ze leb chcialo urwac. Jutro bedzie juz u Was. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę na te zdjęcia, to aż mi cieplej - na prawdę czuć wiosnę :) I ja się muszę zabrać za uporządkowanie balkonu, bo po zimie to nie za ciekawie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego narobiłam zdjęć , bo tych szarych i ponurych dni już dość ;-)
      U nas w tym roku to z porządkami uwinęłam się w tri miga. Na poprzednim mieszkaniu trzeba było trzy wiadra wody zużyć żeby zmyć sadzę po zimie!

      Usuń
  3. No juz wszyscy nie mozemy doczekac sie wiosny...u nas tez bylo ladnie pare dni ale czekalam na ostatnie szczepienie mlodego zanim wyjdziemy do ogrodu...no i ktos musialby skosic trawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To macie trawę do skoszenia po zimie ? ;-)
      U nas najpierw musi urosnąć nowa ;-))

      Usuń
  4. No juz wszyscy nie mozemy doczekac sie wiosny...u nas tez bylo ladnie pare dni ale czekalam na ostatnie szczepienie mlodego zanim wyjdziemy do ogrodu...no i ktos musialby skosic trawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie na balkonie, prawie jak latem ;-)
    Głaski dla Kotyszków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu , jeszcze czekamy aż trawka się zazieleni ;-)
      Wygłaskam ! ♥

      Usuń
  6. Ale się pięknie wygrzewają chłopaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha u nas poniedziałek podobnie wyglądał - słonce, balkon, porządki i szczęśliwe koty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :D
      Dziś oczywiście już nie jest tak ładnie. Wieje strasznie i coś wisi w powietrzu...

      Usuń
  8. Tak u nas to samo! Balkon robi furorę, koty ustawiają się kolejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze żeby tak nie wiało ...;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.