niedziela, 5 kwietnia 2020

Żegnaj Gucieńku :("

Od kilku miesięcy Guciowe problemy żołądkowo -jelitowe ( IBD - nieswoiste zapalenie jelit) ,na zmianę z zapaleniem pęcherza , nasiliły się .
Poprawa była na chwilę i znowu to samo. Leki jakie dostawał przez niemal 10 lat swojego życia zrobiły swoje - na jedno pomagały , a rozwalały co innego .
W ostatnich dniach stan zdrowia tak szybko się pogorszył, że nikt się nie spodziewał :(((
Wczoraj podjęliśmy ciężką decyzję , aby się z Guciem pożegnać ... 😭






Żegnaj nasz kochany Króliczku  💔
Do zobaczenia , mam nadzieję że jesteś tam z Filipkiem 💕


Dawno tyle łez nie wylałam :((((((
Nadal nie mogę uwierzyć że już go nie ma z nami :("




29 komentarzy:

  1. O matko święta! Tragedia... Kochana, nie znam słów, które mogłyby pocieszyć po stracie ukochanego przyjaciela i członka rodziny... mocno przytulam... Chciałam napisać "biedny Gucio" - ale nie, myślę, że jemu ulżyło, że przestał cierpieć, że teraz bryka za Tęczowym Mostem szczęśliwy, z Filipkiem i z moim Grubciem, który też odszedł nie tak dawno temu... i że podjęliście najlepszą dla niego decyzję, chociaż najcięższą dla Was. Mocno przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi przykro... wiem co to znaczy stracić domownika; pozostałe kotki pewnie też będą odczuwały brak Gucia ...
    przytulam

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję! ❤️❤️❤️ Przytulam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Guciu kochany, żegnaj... Moja Kizia - Mizia zaopiekuje się tobą za TM.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Strasznie przykro 😥😥😥 trzymaj się jakoś.....

    OdpowiedzUsuń
  6. ❤️🧡💛💚💙💜
    Był Kochanym Kotkiem i na pewno miał u Was raj na Ziemi. Pewnie będzie biegał z Amberkiem po chmurkach za Tęczowym Mostem... 🖤

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, tak bardzo Wam wspolczuje, sciskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Guciu kochanie... :(
    Bardzo mi przykro, współczuję i przytulam :( Trzymajcie się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo mi przykro. Przytulam Was mocno.
    Gucio już pewnie łobuzuje za TM z Kikurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Amyszko, nie mogę uwierzyć, tak bardzo Wam współczuję, żegnaj Kochany rozbrykany Guciu, uwielbiałam czytać o Twoich potyczkach z pozostałymi Kotyszkami. Będę tęsknić, do zobaczenia �� Ania, wilddzik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam jest bardzo ciężko bez Ciebie kotuniu, ale mamy nadzieję,że za teczowym mostem jesteś szczęśliwy. 😥😪

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże Guciu kochany....współczuję Wam bardzo...Płacz Amyszko, płacz, musisz wypłakać to wszystko, kiedyś też płakałam....

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję :( to takie smutne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ledwie, co powstrzymuję łzy. Jest mi naprawdę przykro, okropnie. Nie wiem, co napisać, ja wiem, co czujesz i mnie to przeraża tak naprawdę. Ja tylko mogę okazać wsparcie i naprawdę Ci przytulam do serca w wielkim zrozumieniu. Wierzę, że kiedyś spotkamy naszych przyjaciół. Tulę. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie współczuję.I ja mam swoich futrzastych przyjaciół za TM. Rozumiem ten ból po stracie. Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję kochani za słowa wsparcia i za pożegnanie Guciolka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie, strasznie!!! mi przykro... Trzymaj się mocno i pamiętaj to co było dobre i piękne... Będziesz tęskniła, ale tak jest z miłością... <3 Ukochuj to tęsknienie za każdym razem... wspominając jego czułe, kocie istnienie...
    A ja ciebie też ukochuję mocno!

    OdpowiedzUsuń
  18. To bardzo smutne. Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety wiem jak to jest, trudno nawet opisać. Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko strasznie mi przykro. Wiem co czujesz :( Przytulam wirtualnie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo współczuję.
    Guciu [']

    Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak dawni tu nie zaglądałam,,, a dziś właśnie weszłam i zobaczyłam tęczę przy moim ukochanym Guciolku. I tez wylałam tonę łez :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.