niedziela, 6 sierpnia 2017

Mikesz w słońcu i ogłoszenie.

Jak już wiecie Mikesz kocha słońce i każdy słoneczny dzień zaczyna od grzania futerka na ulubionym krzesełku Pańcia :-)
To najczęstszy widok na balkonie ;-)))






Przy okazji możecie podziwiać nasze kwiatuszki ! Pięknie odbiły i cieszą nasze oczka :-)










Jak już jest fest wygrzany , przenosi się piętro niżej ...;-)


Każdego kto wchodzi na balkon wita w ten sam sposób...
Zaraz wskakuje na krzesełko i trzeba kotka pomiziać :-)




Nagrałam dla Was filmik żebyście zobaczyli jaki to rozkoszny kotek :-)
Najlepiej z dźwiękiem !
Kto usłyszy co do niego mówię niech da znać . I czy kotek posłuchał ? ;-)


Pokaże Wam jeszcze jaki sobie wyhodowałam imbir !
Leżał sobie wiosną na talerzyku aż wypuścił kiełki. Wsadziłam do wody a on wypuścił pędy ;-) Wsadziłam do ziemi i mam palmę ;-)))




W tym samym czasie na podobny pomysł wpadła Krysia z KlubKotaJasna - Imbir .
Jak na razie mamy palmę ,a co będzie z tego to nie wiem ;-)))

Mam do Was jeszcze prośbę ! 

Krysia z Klub Kota Jasna szuka domku dla swoich podopiecznych , którym uratowała życie !
To bardzo słodka kocia rodzinka , bardzo z sobą zżyta. Są dwie młode kotki i  2 cudne maluszki .
Dorosłe kotki są wysterylizowane , a wszystkie są odrobaczone i zaszczepione.
Są kuwetkowe.
Jedzą suche, mokre, mięso, podroby i barf.


 Szukają domu spokojnego i gościnnego.
Domu ,który lubi koty.

Może być na wsi,
może być stajnia,
może być gospodarstwo agroturystyczne,

Może być domek w mieście,
Może być mieszkanie w mieście .
Więcej dowiecie się TUTAJ !

Pomóżcie znaleźć dla nich dom ! 



11 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za ogłoszenie :-)

    Zawsze zastanawia mnie
    jak Mikesz wytrzymuje w tym czarnym futrze na słońcu :-)))
    Niesamowity koteczek :-)
    Ależ on jest rozkoszny na tym filmik.
    Jego mruczenie zagłuszają jednak inne odgłosy.

    U mnie z imbiru tez zrobiła się palma, podobnej wielkości jak u Ciebie.
    Już nie rośnie wzwyż.
    Ponoć teraz trzeba czekać do jesieni,
    aż sama uschnie wyjąć korzeń czyli kłącze chyba ??
    Zobaczymy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Krysiu ;-)
      Z tym imbirem to wielka niewiadoma. Ale co nam szkodzi zaczekać i sprawidzić ;-)))
      Sama roślinka też niczego sobie :-)

      Usuń
  2. Czarna rozkosz :-) i jak grzecznie słucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? ;-)))
      Znaczy że słuchałaś ;-)

      Usuń
    2. Oczywiście , że słuchałam , wszak taka była sugestia :-)

      Usuń
  3. Mikesz to i tak moj faworyt z racji umaszczenia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież z rana trzeba naładować baterie - można ekologicznie, energią słoneczną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę twoj balkon i przymierzam sie do mojego. Tylko dachu nie mam i to jest problem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz balkon też nie miał góry , bo to ostatnie piętro bez zadaszenia.
      Robiliśmy konstrukcję metalową ,a na poprzednim mieszkaniu drewnianą. O tym pisałam TUTAJ Jest tam też sporo zdjęć ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.