niedziela, 4 czerwca 2023

Akwarele - bury kicior ;-)

Pańcio wypatrzył tego kiciora gdy przeglądałam tablicę Pinterest i zażyczył sobie żeby mu takiego namalować, bo do Lalci podobny ;-)

No to zbierałam się parę tygodni , aż nastał czas weny i właśnie wczoraj powstał ten oto malunek :-)

Już pod koniec malowania miałam ochotę podrzeć swoje "dzieło", ale powstrzymałam się i schowałam do szuflady ;-) 

Poleżał z godzinę, znów rzuciłam okiem i pomyślałam że nie jest tak źle ;-P 

Jak dla mnie mało podobny do oryginału , ale ogólnie tragedii nie ma ;-)))

Tylko fotę trudno zrobić bo na każdym zdjęciu inaczej wygląda , a na żywo też deczko inaczej. Dlatego wstawię aż trzy zdjęcia...



A czy podobny do Lali , to sami oceńcie ;-)

Wypatrzony kotek , to dzieło artystki 👉 Shana Patry

Format 24x32

Blok do akwareli -  GAMMA - Watercolor 300
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Czarna kredka akwarelowa.

Ołówek automatyczny.

 -------------------

Pozdrawiamy ze słonecznego Bolesławca :-)

 

 


Do miłego kochani 💚💛💜


4 komentarze:

  1. Obrazek fantastyczny, namalowałaś kotka genialnie! No i to przecież Lala - faktycznie podobieństwo uderzające :))). Obejrzałam też obrazki tej artystki, są wspaniałe, warto się nimi inspirować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gosiu , nawet nie wiesz jak budujący jest dla mnie Twój komentarz :D Sama jakoś nie potrafię ocenić czy to co tworzę może się podobać ;-) Teraz wiem że tak :-))) Bardzo ,bardzo dziękuję za tak pozytywny komentarz :*

      Usuń
  2. Mistrzostwo!!! 🙀🙀🙀❤️❤️❤️
    Może będziesz malować kocie portrety z fotografii?
    Cudny kocio!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kocurku za uznanie i przemiłe słowa :D Może wreszcie kiedyś spróbuję z fotografii coś namalować ... Wypadałoby ;-P

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.