sobota, 17 lipca 2021

Akwarele - słodkie króliczki ;-)

Niemal rok po namalowaniu dwóch obrazków ze słodkimi zajączkami  👉Słodkie zajączki ,  powstał kolejny obrazek dla moich wnusi :-)

A że są to bliźniaczki , to mają bliźniacze króliczki :D


Białe kropki i inne białe detale , powstały po nałożeniu płynu maskującego , który po namalowaniu obrazka , ściąga się palcem ;-)

Muszę przyznać , że jestem z tego obrazka zadowolona. Przede wszystkim dlatego , że bardzo fajnie się go tworzyło , no i efekt wyszedł całkiem , całkiem 😊

Płyn maskujący -Talens

Blok do akwareli -  GAMMA - Watercolor 300 - 30X40 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Ołówek automatyczny  

Format A3 

Pomysł z netu - 👉Инга Измайлова.

 ----------------------------------------------

Na deser kotyszki balkonowe ... 😻


 I Rudziaszek domowy 😍



Do miłego kochani !

 

10 komentarzy:

  1. Jakie słodkie króliczki!!!
    Te na balkonie i w legowisku też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Drevni Kocurku i moje kociambry też :D

      Usuń
  2. Jaki prześliczny obrazek! Urocze królisie :))). Najdłużej przypatrywałam się uszkom, wyglądają naprawdę jak pluszowe, bardzo realistycznie. I te kropeczki! Miodzio :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za komplement , miód na me serce :-)))

      Usuń
  3. Ależ słodziaki! I nie tylko króliczki, koty oczywiście też. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Też ostatnio wzięłam się za akwarele, tak żeby spróbować, ale chyba mnie na razie to przerasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :D
      Oj kochana nie poddawaj się , pierwsze koty za płoty ! Trenuj , trenuj , pomału nabierzesz wprawy ;-)

      Usuń
  5. Przepiękne króliczki:) Nigdy nie używałam płynu maskującego, fajna sprawa. Kotki kochane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaudek884 :D
      Ja już kiedyś używałam inny płyn maskujący i bardzo mnie rozczarował. Za to ten jest super ! ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.